Ege Hedefleri, mağaza sayısını artırmak

Hedefleri, mağaza sayısını artırmak

23.03.2017 - 04:17 | Son Güncellenme:

Alsancak Unlu Mamuller 2017 yılına hızlı bir giriş yaparak yılın ilk 2 ayında 5 yeni mağaza açtı.

Hedefleri, mağaza sayısını artırmak

2016 yılını yüzde 23’lük ciro artışıyla kapatan Alsancak Unlu Mamuller, 2017 yılında mağaza sayısını 45’e çıkararak kaliteden ödün vermeden müşterilerine daha çok noktada ulaşmayı hedefliyor.

Haberin Devamı

Yılın ilk çeyreğinde, Aliağa, Bergama, Bornova Myvia ve Gaziemir’de 2 nokta ile toplam 5 yeni mağazası hizmete giren Alsancak Unlu Mamuller, 2. çeyrek sonuna kadar yeni mağaza sayısını 15’e çıkaracak. Levent&Deniz Doğanoğlu kardeşler tarafından yönetilen Alsancak Unlu Mamuller, 2016’nın ikinci çeyreğinde üretim merkezimizde yaptığımız çalışmalar ve yapılan yeni yatırımlarla üretim alanımızı iki katına çıkardık” dedi.