22.12.2021 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ - 2021’in Peyman için de verimli ve başarılı bir yıl olarak geçtiğini söyleyen Kaan Baral, “Doğru zamanda doğru adımlar atabilen bir marka olduk. Yaptığımız inovatif yatırımlarla pazarın büyümesine de katkı sağladık. Ulusal zincirlerdeki büyümeye en yüksek katkı, Bahçeden, Çitliyo ve Nutzz markalarımızdan geldi. Markalarımıza, gurme lezzetlerimizi geliştirmeye, dijitalleşme ve Ar-Ge yatırımlarımıza ve Türk tarımına destek olmaya devam ettik. Tüm bunların meyvelerini de yıl bitmeden aldık. Tüm dünya için zorlu bir yıl olan 2021’i, ciroda yüzde 30’a varan bir büyümeyle kapatıyoruz” diye konuştu.
2019’da Ar-Ge’nin ciro içindeki payı yüzde 7 iken 2021’DE yüzde 20’ye çıkardıklarını belirten Baral, 2022’deyse bu oranın yüzde 30 olmasını öngördüklerini söyledi. Sözleşmeli tarım ile üretim yaptırdıklarını da hatırlatan Baral, “2022’de sözleşmeli tarıma yaptığımız yatırımı büyüteceğiz. 2025’e kadar 88 bin dekar alanda sözleşmeli tarım projemizi gerçekleştirmeyi hedefliyoruz” dedi.