24.02.2005 - 00:00 | Son Güncellenme:
Ülker Gıda Grubu Başkanı Metin Yurdagül, Cola Turkanın pazara girdiği günden bu yana satış grafiğinde artış olduğunu ve pazar payını yüzde 20ye çıkardığını söyledi. Yeni marka konumlandırmasına giden Cola Turkanın, tüm üretim faaliyetlerini yürüttüğü Della Gıda fabrikasında bir basın toplantısı düzenleyen Yurdagül, 18 aydan beri faaliyet gösteren Cola Turkanın Türkiyedeki her 100 evden 63üne girdiğini ve durağan gazlı içecek pazarını büyüttüğünü söyledi. Cola Turkanın yıllık cirosu 200 milyon doları buluyor. Kola pazarının 2003 yılında yüzde 13, 2004te ise yüzde 27 büyüdüğünü ifade eden Yurdagül, Cola Turkanın fabrikasının bulunduğu Sakarya - Akyazıda istihdamı artırdığını söyledi. Cola Turka fabrikasında üretim kapasitesinin saatte 45 bin litreden, 190 bin litreye çıktığını anlatan Yurdagül, fabrikanın Türkiye ve komşu coğrafyanın en büyük gazlı içecek tesisi olduğunu söyledi. Cola Turkanın yeni reklam kampanyasını da tanıtan Yurdagül, sloganı İçindeki Turka, çıksın ortaya olan kampanya ile ilgili olarak şöyle konuştu:"Yeni reklam filmiyle yeni konumlandırmamız sınırları zorlamak, başarmak ve kendini aşmak üzerine kurulu. Reklamda yer alan Interli Emre Belözoğlu da 20 yaşındayken dünyanın en büyük 100 futbolcusu arasına girmiş bir isim. Cola Turka gibi kendine inanan ve sınırlarını aşmış bir ismi tercih ettik." Pazar yüzde 27 büyüdü