21.12.2017 - 01:30 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Penti Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo, başarılı bir yılı geride bıraktıklarını belirterek, gelecek yıl gerek üretim gerekse mağazalaşma anlamında yurtiçi, yurtdışı yatırımlara hız vereceklerini söyledi. Kariyo, 50 milyon TL yatırım gerçekleştirecekleri 2018 yılında 1.2 milyar TL ciro hedeflediklerini de söyledi.
2017 yılı sonunda sonunda yurtiçinde 62 ilde 328, yurtdışında ise Avrupa’dan Kuzey Afrika’ya 34 farklı ülkede 138 olmak üzere toplamda 466 mağazaya ulaşacaklarını aktaran Kariyo, 2018 yılı sonuna kadar yurtiçi ve yurtdışı toplam mağaza sayısını 600’e çıkarmayı hedeflediklerini kaydetti.
Yurtdışında atakta
Penti olarak, Türkiye’de pazar lideri olmanın yanında Avrupa, Ortadoğu ve Balkanlar’ı kapsayan bölgede hızla büyüdüklerini dile getiren Kariyo, İran, Arnavutluk, Kosova Makedonya, Gürcistan, Azerbaycan ve Suudi Arabistan gibi hemen hemen tüm çevre ülkelerde pazar lideri olduklarını aktardı. Kariyo, Penti’nin Türkiye’nin yanı sıra global olarak da güçlü büyümesini sürdüreceğine dikkat çekerek, 2022 yılında toplamda 3 milyar TL cirolu bir şirket olmayı ve 1100 mağaza ulaşmayı hedeflediklerini dile getirdi.
Penti Young serisi hazır
Penti Giyim A.Ş. CEO’su Mert Karaibrahimoğlu da, 18 aydır üzerinde çalıştıkları Penti Young ile piyasaya iddialı bir giriş yapacakları bilgisini verdi. Gelecek yıl 3-15 yaş arası çocuk ve gençlere özel olarak tasarlanan ‘Penti Young’ konseptini tüketicileriyle buluşturacaklarını belirten Karaibrahimoğlu, “Çocuk ve gençleri küçük yaşta Penti deneyimi ile tanıştırmak amacıyla tasarladığımız bu özel koleksiyonu şubat ayı itibariyle ziyaretçilerimize sunacağız” dedi.