30.05.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:
EYLEM TÜRK - PERAKENDE
Türkiye saat pazarının son on yılda yüzde 60-70 oranında büyüdüğünü söyleyen Tempus Saatçilik’in Kurucu Ortağı Cent Uğurdağ, “İsviçre’de bu rakam yüzde 150. Türkiye’de alınacak yol var” diye konuştu. Uğurdağ, İsviçre’nin en büyük ciroyu ise 3 bin frangın üzerinde fiyatlarla satılan saatlerden yaptığını belirtti.
100 bayi hedefi
İsviçre markası Claude Bernard saatlerini ocak ayında Türkiye’de satmaya başladıklarını kaydeden Uğurdağ, “Şu anda 42 bayimiz var. 2015 yılına kadar 100 bayiye ulaşmayı planlıyoruz” dedi. Uğurdağ, Claude Bernard’ın hikayesinin 41 yıl önce İsviçre’nin Jura bölgesinde başladığını anlatarak, “Marka, bugün dünyanın 60 ülkesine ulaştı. Markanın üretim felsefesinin altında; lüksü ulaşılabilir kılmak, kaliteli İsviçre yapımı saatleri tüm dünyaya makul satış rakamları ile yaymak yatıyor” diye konuştu.
Bu yılki satış hedeflerinin 8 bin adet olduğunu ifade eden Cent Uğurdağ, “Türkiye Klasik Otomobil Kulübü’nün geçtiğimiz günlerde düzenlediği 17. Batı Anadolu Klasik Rallisi’ne sponsor olduk. Markamız Türkiye’de uzun vadede kültür, sanat ve tasarım alanlarında yatırım yapmayı hedefliyor” dedi.
Ulaşılabilir lüks lazım
Avrupa’da ve Amerika’da yaşanan ekonomik krizden sonra tüketicilerin, parasının karşılığını aldığı, saygınlıkla birlikte özel deneyim sunan ürünlere yöneldiğini kaydeden Cent Uğurdağ, şöyle devam etti: “Lüks, belli seçkin bir tabakadan geniş bir kitleye yayılıyor. Pazardaki yeni oyuncular tüketicinin daha demokratik bir seçim yapmasını sağlıyor. Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de ‘ulaşılabilir lüks’ kavramı gelişiyor. Yurtdışından birçok marka bu fırsatı görerek Türkiye’ye geliyor ve mağaza açıyor. Claude Bernard markası bu anlamda ‘ulaşılabilir lüks’ kavramının ilk temsilcilerinden. Klasik tasarımlarıyla kullanıcısına İsviçre yapımı saati, ulaşılabilir fiyatta sunuyor.”
HABER
Uzay teknolojisi
Avon, kirpiklerde maksimum hacim için uzay teknoloji-sinden
ilham aldığı yeni Aerovolume Maskara’yı sundu.
Mega hacim
MaxFactor, yeni maskarası MaxFactorExcess Volume Extreme Impact’i
piyasaya sundu. Ürün,
mega hacim kazandıran astara sahip.
Fas gülleri
Caudalie, JacquesCavalier imzası taşıyan Divine Oil’den ilham alarak,
yeni ürünü Parfum Divin’ı yarattı. Ürünün içeriğinde Fas ve Bulgar gülleri
var.
Ferah nefes
Ağız bakım markası Colgate, uzun süreli ferah nefese sahip olmak isteyenler için Colgate Plax Buz Serinliği adlı ürününü piyasaya sundu.
Soft renkler
Zoya, soft
renkleri sevenleri ve pastel tonlarını
tercih
edenler için yeni oje koleksiyonunu nisan başında satışa sundu.