EkonomiTürkiye’nin en değerli markası

Türkiye’nin en değerli markası

06.06.2024 - 07:01 | Son Güncellenme:

Brand Finance, ‘Türkiye’nin En Değerli Markaları’ çalışmasını yayınladı.

Türkiye’nin en değerli markası

1 milyar 985 milyon dolarlık marka değeriyle THY, yine Türkiye’nin en değerli markası oldu. THY, 7 yıldır zirvedeki yerini korurken, ikinci sırada 1 milyar 265 milyon dolarla Arçelik, üçüncü sırada 917 milyon dolarla Vestel yer aldı. Togg ise listeye 20’inci sıradan giriş yaptı.

Haberin Devamı

‘Tüm sektörlere katkımız artacak’

Kazanılan derece ile ilgili değerlendirmede bulunan THY Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, bu payenin Türk Hava Yolları ailesini daha büyük başarılar için motive ettiğini vurgularken, “Türkiye’mize, ekonomimize, istihdamımıza ve paydaşı olduğumuz tüm sektörlere katkımızı artırarak sürdüreceğiz” dedi.

Türkiye’nin en değerli markası
KEŞFETYENİ
Survivor'dan elendikten sonra Yiğit Poyraz'dan ilk paylaşım!
Survivor'dan elendikten sonra Yiğit Poyraz'dan ilk paylaşım!

Cadde | 03.05.2025 - 07:13

Survivor All Star 2025'e sürpriz bir şekilde veda eden isim Yiğit Poyraz olmuştu. İlk paylaşımını yapan Poyraz'ın 'Usta' ifadesi dikkat çekti.

Yazarlar