Son dakika marka haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan marka gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan marka haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 40.372 marka haberi bulunmuştur.
‘Bilim Vatan’ hayata geçiyorYÖK, Türk bilim insanlarını küresel ölçekte bir araya getirecek ‘Bilim Vatan’ projesini duyurdu. Yeni strateji belgesiyle, Türk üniversitelerinin yurt dışına açılması ve uluslararası akademik iş birliklerinin artırılması hedefleniyor.
Aşk en büyük hediyeOnu anlatan bir hediye belki özenle hazırlanmış bir fotoğraf albümü ya da her taktığında özel hissettiren bir aksesuar ya da bir tatil kaçamağı. Herkes Sevgililer Günü’nü daima anımsayacakları bir biçimde yaşamak istiyor.
Fuarın ilgi odağı oldu28.Uluslararası Doğu Akdeniz Turizm ve Seyahat Fuarı-EMITT 2025’te her yıl olduğu gibi bu yıl da Ayvalık Belediyesi standı büyük bir ilgi topladı. Coğrafi işaretleri ürünlerin de ziyaretçilere sunulduğu fuarda ayrıca turizm sektörünün ulusal ve uluslararası temsilcileri de Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin’i ziyaret etti.
Tarımda da marka şehirMuğla Büyükşehir, Berlin’de gerçekleşen tarım fuarında ürünleriyle tam not aldı. Başkan Aras, “Muğla’yı turizmde olduğu gibi tarımda da bir marka şehir haline getirmeliyiz” dedi.
Tebrikler Orion FuarcılıkAGROEXPO 20’nci kez kapılarını açtı! Orion Fuarcılık’ın düzenlediği fuara 90’a yakın ülkeden binin üzerinde marka katılırken, 200 bine yakın ziyaretçi ağırlandı.
İstihdam etkisiyle 66 bin kişinin hayatına dokunuyor: McDonald’s Türkiye’den 850 milyon dolarlık üretim katkısı!Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı (TEPAV) tarafından gerçekleştirilen bağımsız araştırma, McDonald’s Türkiye’nin 2023 yılında yüzde 98 “yerli girdi” oranıyla cari açığın kapanmasına 110 milyon dolarlık katkı sağladığını ortaya koydu. 2023’te toplam üretim katkısı da 850 milyon dolar olan şirket, 2025 yılında bu rakamı 1 milyar dolara çıkarmayı hedefliyor.
Tesla satışları Avrupa'da hızla gerilediAvrupa'da Tesla markalı araç satışları tüketicilerin, şirketin sahibi ABD'li milyarder Elon Musk'ın 'bölge siyasetine karışmasına' tepki göstermesiyle hızla düştü.
Tesla satışları Avrupa'da sert fren yaptıAvrupa'da Tesla markalı araç satışları tüketicilerin, şirketin sahibi ABD'li milyarder Elon Musk'ın "bölge siyasetine karışmasına" tepki göstermesiyle hızla geriledi.
İş dünyasından önemli transferlerTürkiye’nin önde gelen şirketleri stratejik birimleri için yönetici pozisyonlara yaptığı atamaları devam ettirdi. Farklı şirketlerde yeni pozisyonlara transfer olan yöneticiler olduğu gibi, şirket ve grup bünyesi içinde yönetici transferleri de yapıldı.
Gezginlerin sessiz statü sembolü olduEn ucuzu 1.430 dolar, yani 50 bin TL’nin üzerinde bir fiyata satılan Alman bavul markası Rimowa, son 10 yıl içinde seyahatseverler arasında statü sembolü haline geldi. 9 yıl önce LVMH bünyesine katılan marka ömür boyu garanti veriyor ve neredeyse bütün bavul markalarının ilham kaynağı konumunda...
‘Kozmetikte doğallık, kalite ve dürüstlükten taviz yok’Acvit Kozmetik’in CEO’su İsmail Çetin, “Doğallık, kalite ve dürüstlükten taviz vermiyoruz. Ar-Ge çalışmalarımızı her daim ön planda tutuyoruz. Bu da bize uzun vadede hep kazandırıyor” diyor.
Kuzey Ege’den dünyaya açılmayı planlıyorHalil Can Kozoliv markasının amacının zeytinyağı kültürünü yaymak ve tüketicileri zeytinyağı konusunda bilinçlendirirken, yenilikçi ürünleriyle Türkiye’nin dört bir yanına, hatta dünyaya ulaşmak olduğunu belirtiyor...
Girişimciye yol haritasıAvrupa Yeşil Mutabakatı (European Green Deal), Avrupa Birliği’nin (AB) 2050 yılına kadar net sıfır sera gazı emisyonuna ulaşmayı hedefleyen sürdürülebilir kalkınma stratejisi olarak çevresel sürdürülebilirliği sağlamak amacıyla ekonomi, sanayi, enerji, tarım, ulaşım ve biyoçeşitlilik gibi birçok alanda kapsamlı dönüşümler öngörüyor. Türkiye’nin ihracatının yüzde 40’ından fazlası AB ülkelerine yapıldığı için düzenleme Türk ihracatçılar için de bağlayıcı nitelikte.
Hızlı tüketimde anahtar kimde?“Hızlı tüketim ürünleri pazarı güçlü büyümesini sürdürmekle birlikte, temkinli olmamız gereken bir dönemden geçmekteyiz. Burada yeniden tanımlanan tüketici değerlerini ve Z kuşağını anlamamız kritik. Aynı zamanda tüketimin dinamiklerini de iyi anlamamız gerekiyor.”
'Mutlu çalışan dominonun ilk taşı'2025’te çalışan beklentileri ve ‘yan haklar’ dünyasının çok daha sık konuşulacağını belirten Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, “Mutlu çalışan, memnun müşteri demek; memnun müşteri ise başarılı bir kurum demek. Burada mutlu çalışan dominonun ilk taşı gibi” diyor.
İBB Başkanı İmamoğlu: İnsanların yaşamını kurtarmak için birlikte hareket etmeliyizİstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) tarafından yapılan testlerde çok riskli raporu verilerek kentsel dönüşüme alınan Avcılar'daki binanın yıkım çalışmasına katılan İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, "Kentsel dönüşüm bir marka yarışı ya da bir sistem yarışı değil. Birlikte tedbir alınarak insanların yaşamını bir an önce kurtarma yarışına dönüştürerek birlikte hareket etmeliyiz" dedi.
Marka ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.