Son dakika Brand Finance haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Brand Finance gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Brand Finance haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 151 brand finance haberi bulunmuştur.
100. yılında ‘en değerli marka’ seçildi
Dünyanın önde gelen uluslararası marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşu Brand Finance, bankacılık sektöründe en değerli markaların sıralandığı 2024 yılına ilişkin “Banking 500” raporunu açıkladı.
Marka liginde akaryakıtın zirvesinde
Petrol Ofisi, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in “Türkiye’nin En Değerli Markaları” raporunda 14. sıraya yükselerek akaryakıt sektörünün lideri olduğunu duyurdu.
Türkiye’nin ‘en değerli markası’ yine THY
Türk Hava Yolları (THY), uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2023 yılı ‘TURKEY100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasına göre üst üste altıncı kez Türkiye’nin en değerli markası oldu.
THY markası hızlı yükseldi
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2023 yılının ‘’Küreselde En Güçlü Hava Yolu Markaları’’ araştırması tamamlandı. Türk Hava Yolları 78,1 puan ile 8. sırada yer aldı. Bayrak taşıyıcı marka, 2022 yılında bu kategoride 31. sırada yer alırken önemli bir ivme kazanarak bu yıl ilk 10 sıralaması içerisine girdi.
Teknoloji ihracatıyla büyüyor
Türkiye’de televizyon pazarının lideri, beyaz eşyanın ise ilk üç üreticisinden biri olan Vestel, yeni nesil teknoloji ihracatında da hızlı büyüyor. Yerli batarya ve elektrikli araç şarj ünitelerini farklı ülkelere gönderdiklerini belirten Vestel CEO’su Turan Erdoğan, “Gücünü Ar-Ge’den alan bir teknoloji şirketiyiz” dedi.
Türkiye’nin en değerli markası yine THY
Türk Hava Yolları (THY) yine Türkiye’nin en değerli markası seçildi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2022 yılı ‘TURKEY 100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırması tamamlandı.
THY, 5’inci kez Türkiye’nin en değerli markası oldu
Uluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'nin 2022 yılı 'TURKEY100 - Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasına göre Türk Hava Yolları (THY), 1,6 milyar dolarlık marka değeriyle Türkiye'nin üst üste beşinci kez en değerli markası oldu.
İş Bankası'ndan 4 milyar lira net kar
Türkiye İş Bankası, Haziran 2021 itibarıyla aktif büyüklüğünü bir önceki yıl sonuna göre yüzde 11,4 oranında artırarak 661,6 milyar liraya yükseltti, aynı dönemde 4 milyar lira net kar elde etti.
Son dakika - İtalyan ekonomisine 4 milyar euro katkı
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance verilerine göre, İtalya’nın EURO 2020 şampiyonluğu, ülkeye kısa vadede 4 milyar euro değer katması bekleniyor.
Ray Sigorta ‘en değerli’ markalardan
Uluslararası marka derecelendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan Türkiye’nin En Değerli Markaları Raporu 2021 listesi yayımlandı.
TİM Başkanı Gülle: Dünya ile yarışan marka sayımız artacak
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM), pandemide küresel fırsatları değerlendirmek, markalı ihracatı ve ihracattaki katma değeri artırmak amacıyla TİM Marka Konseyi’ni kurdu. TİM Başkanı İsmail Gülle, “İhracat birim değerimizi 2030 yılına kadar inşallah 2 doların üzerine çıkaracağız. Konsey sayesinde dünya ile yarışan marka sayımız artacak” dedi.
İş Bankası, Türkiye’nin en güçlü markası oldu
Türkiye İş Bankası, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan listeye göre, Türkiye’nin en güçlü markası oldu.
THY yine Türkiye’nin ‘En Değerli Markası’
Türkiye’nin bayrak taşıyıcısı Türk Hava Yolları (THY), 1.6 milyar doları aşan değeriyle 2021 yılında da “Türkiye’nin En Değerli Markası” oldu. THY Basın Müşavirliği’nden yapılan açıklamaya göre, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın 2021 yılı “TURKEY100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları” araştırması tamamlandı.
Türkiye'nin en değerli markası THY bu yıl da tahtını korudu
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın araştırmasına göre, Türk Hava Yolları (THY), 1 milyar 605 milyon dolara yaklaşan marka değeriyle 2019 ve 2020 yıllarında olduğu gibi bu yıl da "Türkiye'nin en değerli markası" oldu.
45 yılı geride bıraktı: Dünyanın en değerli markası!
İlk ürünü Apple-1 ile 45 yıl önce teknoloji dünyasına adım atan Apple, bugün teknoloji devi olarak 263,4 milyar dolar marka değeriyle "dünyanın en değerli markası" konumunda bulunuyor.
İş Bankası ‘en değerli banka’ markası seçildi
Türkiye İş Bankası, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan listede Türk bankaları arasında lider konumda yer aldı.
Dünyanın en değerli markası Apple oldu!
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından hazırlanan dünyanın en değerli markası, bu yıl itibarıyla yaklaşık 263,4 milyar dolar marka değeriyle Apple olurken, Apple'ı 254,2 milyar dolar değerle Amazon izledi.
En değerli marka THY
Türkiye’nin en değerli markası THY, bu yıl da yerini korudu. THY’nin marka değeri geçen yıla göre yüzde 13.8 oranında artarak 2 milyar dolara yaklaştı
Türkiye'nin en değerli 2. markası Ziraat Bankası
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın araştırmasına göre, Türk Hava Yolları (THY) "Türkiye'nin en değerli markası", Ziraat Bankası 1 milyar 616 milyon dolarlık marka değeriyle "Türkiye'nin en değerli 2. markası" oldu.
Brand Finance ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.