ByTatlıses ürünleri Güney Afrika'ya kadar ulaştı Sanat dünyasının en girişimci ruhlu isimlerinin başında İbrahim Tatlıses bulunuyor. Bugüne kadar birçok şirket kuran ancak bazılarında başarısız olan Tatlıses, girişimcilikten vazgeçmiyor. Atılıma geçtiği gömlek markası ByTatlıses ise ayrı bir yere sahip. 3.5 yıl önce kurduğu ByTatlıses ile kendi gömlek markasını yaratan İbrahim Tatlıses, tekstilde hedef büyüttü. ByTatlıses'i sadece bir gömlek markası olmaktan çıkaran Tatlıses, takım elbiseden aksesuarlara kadar erkek giyiminde önemli olan tüm ürünleri portföyüne ekledi. Tatlıses kurduğu profesyonel ekiple hem mağazalaşma hem de ihracat atağına geçti.
İstabul Seyrantepe'de kurdukları tesiste günde 700 gömlek üretimi yaptıklarını belirten ByTatlıses Genel Müdürü Sema Bayık, kendilerine ait 6, 9 tane de bayilik olmak üzere mağaza sayılarının 15'e ulaştığını söylüyor. Dünyanın dört bir yanından bayilik talebi aldıklarını açıklayan Bayık, 2009 sonuna kadar 4 mağaza daha açacaklarını kaydediyor. Bayık, "Mağazalarımızın yanı sıra corner'larımız da var. Hedefimiz 20-25 mağazaya ulaşmak. Almanya, Fransa, Hollanda gibi Avupa ülkelerine, Ortadoğu'ya ve Güney Afrika'ya ihracata başladık. Önümüzdeki günlerde Hollanda'da ve Avusturya'da mağazalarımız açılacak" açıklamasını yapıyor. Bayık, Tatlıses markasına zarar gelmemesi için büyümede temkinli davrandıklarını ve bayilik seçimlerinde ince eleyip sık dokuduklarını söylüyor.