31.03.2017 - 19:56 | Son Güncellenme:
Snapchat, 1 milyon civarında derlenmiş herkese açık hikâyeler arasında arama yapılabilecek yeni bir özelliğini aktif hâle getirdi. Bu sayede sadece kullanıcılar değil reklamcılar da çok rahat edebilir.
Yeni özellik sayesinde anahtar kelimeleri kullanarak, binlerce kullanıcı ve markanın paylaştığı hikâyelerden ilgili olan filtrelemek mümkün olacak.
Hikâye arama özelliği, perde arkasında çalışan yeni bir öğrenme mekanizmasının içerisine gömülerek ağ içerisindeki hikâyelerde neler olup bittiğini belirleyebiliyor ve uygun olarak anahtar kelimelerle organize edebiliyor.
Hikâye içerisinde kullanılan görüntü ögeleri ya da ekran görüntülerine dahil edilen kelimeleri ayrıştırılabiliyor.
Uygulamadaki yeni arama özelliğinin nasıl kullanılacağıyla ilgili Youtube'dan yayımlanan videodan daha çok fikir sahibi olabilirsiniz.