Geri Dön
Eğitimİç Bacak Nasıl Eritilir? İç Bacak Eritme Hareketleri, Egzersizleri Nelerdir?

İç Bacak Nasıl Eritilir? İç Bacak Eritme Hareketleri, Egzersizleri Nelerdir?

Sağlıklı olmak için dikkat edilmesi gereken önemli bir konu ideal kiloyu korumak veya ideal kiloya inmektir. Sağlıklı bir insan aynı zamanda estetik ve kozmetik yönden de kendini mutlu hisseder. Fakat bazen zayıf kişilerin bile bölgesel kilo problemleri yaşadığı görülmektedir. İşte sizler için, iç bacak nasıl eritilir, iç bacak hareketleri ve egzersizleri nelerdir detayları ile derledik.

İç Bacak Nasıl Eritilir? İç Bacak Eritme Hareketleri, Egzersizleri Nelerdir?

İç bacak nasıl eritilir, ne yapılmalıdır, iç bacak eritme hareketleri ve egzersizleri gibi ilgiyle okuyacağınız tüm detayları bu yazımızda bulacaksınız.

 İç Bacak Nasıl Eritilir?

 İnsanlar olmaları kiloda bulunsalar bile çoğu zaman "problemli bölgelerinin" olduğunu düşünürler. Bu bazen bir türlü erimeyen bir ayva göbeğidir, bazen sarkan bir üst koldur, bazen de toparlanamayan iç bacak bölgesidir. 

 Ne kadar zayıflanırsa zayıflansın bazı kişilerde son derece rahatsız edici olan bir iç bacak sorunu oluşabilir. İç bacak bölgesindeki fazlalık erimez. Bu durumda Estetikçilerden destek alınarak estetik müdahalelerle sorun çözülebilir. Bir diğer yöntem sorunlu bölgeye uygulanacak doğru masaj ve diyetisyen kontrolünde doğru beslenme olabilir.

 İç Bacak Eritme Hareketleri, Egzersizleri Nelerdir?

 İç bacak eritmek için spor şart ve yapılması gereken en önemli en doğru şey bölgesel egzersiz hareketleridir. Birçok hareketten ikisi özellikle önerilir.

Uygun bir ağırlık alınır, iki elle ve göğüs hizasında tutulur. Ayaklar omuz genişliğinden biraz daha fazla açılır. Dizler bükülerek ve hafif öne eğilerek çömelir. Sonra yavaşça kalkılır ve sırt dik konuma getirilir. Bu egzersiz ilk başta 8 set sonraları arttırılarak sürdürülür.

Egzersiz bandı ayak bileklerine geçirilir. Bir sandalyeden tutularak destek alınabilir. Fakat eller bele konularak da kendi vücudundan destek alınarak yapılabilecek bir harekettir. Önce sağ bacak ile lastik açılabildiği kadar açılır. Sonra yavaşça kapatılır. Aynı hareket sol bacakla da yapılır. Başlangıçta 8 set daha sonra arttırarak sürdürülür.





İlginizi Çekebilecek Diğer Haberler