EkonomiBosch-Siemens Türk pazarını sevdi

Bosch-Siemens Türk pazarını sevdi

03.05.1998 - 00:00 | Son Güncellenme:

Bosch-Siemens Türk pazarını sevdi

Bosch-Siemens Türk pazarını sevdi

AVRUPA'nın birinci, dünyanın ise 5'inci büyük ev aletleri üreticisi olan, Bosh - Siemens markalarının üreticisi BSH Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Herbert Wörner, Türkiye'nin satış ve üretim hacmi açısından Avrupa'da birinciliğe oynadığını söyledi.
BSH'nin üst düzey yöneticileri önceki gün, kuruluşun tüm dünyadaki ve Türkiye'deki faaliyetlerini kamuoyuna duyurmak amacıyla İstanbul'da bir basın toplantısı düzenlediler. Yaklaşık 3 yıl önce Profilo'yu satın alarak Türk pazarındaki yerini sağlamlaştıran BSH'nin birçok yerel markayı bünyesine dahil ettiğini anlatan Wörner şöyle konuştu; "Küreselleşen dünyada başarılı olmak isteyen şirketler her yerde varolmak zorundalar. Geleceğin büyüme gösterecek pazarları bizim için bugünün fırsatları demektir. Bu durum özellikle doğu ile batı arasında bir köprü olan Türkiye pazarı için de geçerlidir. BSH gibi uluslararası bir şirketin Türkiye gibi bir pazarı dikkate almamazlık edemeyeceğini vurgulamak istiyorum. Çünkü bu ülkere rekabet ve fırsatlar muazzam."
BSH'nin Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Hans Peter Haase Türkiye'deki beyaz eşya pazarının geçtiğimiz yıl yüzde 30'un üzerinde büyüme kaydettiğini, BSH grubunun Türkiye'deki cirosunun yüzde 50 oranında artış göstererek yaklaşık 1 milyar Alman markına ulaştığını söyledi.

KEŞFETYENİ
Hande Erçel'den sürpriz imaj değişikliği! İşte yeni hali
Hande Erçel'den sürpriz imaj değişikliği! İşte yeni hali

Cadde | 24.06.2025 - 07:52

Hande Erçel, sürpriz bir kararla saçını boyattı. İşte, saçına balyaj yaptıran Erçel'in son hali...

Yazarlar