Ekonomi Dört yılda 100 mağazaya ulaştı

Dört yılda 100 mağazaya ulaştı

06.06.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

Fransız kozmetikçi Yves Rocher’nin Genel Müdürü Elif Berker, 4 yıl önce girdikleri Türkiye’de 100 mağazaya ulaştıklarını söyledi

Dört yılda 100 mağazaya ulaştı

2010 yılında Türkiye’de ofis açan Yves Rocher’nin Türkiye Genel Müdürü Elif Berker, “Dört yıl gibi kısa bir sürede markamızı 29 ile yayarak 100 satış noktasına ulaştık” dedi.
100’üncü mağazalarını Mall Of İstanbul Alışveriş Merkezi’nde açtıklarını belirten Berker, “2010 yılında yüzde 100 Fransız sermayesiyle Türkiye pazarına giren markamız geçen süre içinde elde ettiği büyümeyle Türkiye’nin 1 numaralı mono marka kozmetik mağaza zinciri olmayı başardı” diye konuştu.

‘Hiçbir aracı yok’
Bu gelişmeyi yüksek kalitedeki ürünleri uygun fiyatlarla tüketiciye buluşturmalarına bağlayan Berker, şöyle devam etti: “Üretimde kullanılan bitkilerin organik tarım sahalarında yetiştirilmesinden, laboratuvar araştırmalarına, üretim ve dağıtıma kadar tüm süreç hiçbir aracı olmadan gerçekleştiriliyor. Bu da ürünlerimizi en iyi fiyatlarla sunmamızı sağlıyor. Bu doğru denkleme Türk tüketicisinin cevabı da olumlu oldu. Türk kadını bu markayı sevdi.”
Elif Berker, 2015 sonunda 150 mağazaya ulaşmaşı hedeflediklerini de kaydetti.

Haberin Devamı

88 ülkede faaliyette
55 yıllık botanik uzmanlığını yoğun laboratuvar araştırmalarıyla birleştiren Yves Rocher, özellikle yüksek oranda bitkisel içeriğe sahip cilt bakım ürünleriyle öne çıkıyor. Şirket dünya genelinde 88 ülkede 4 binden fazla satış noktasıyla faaliyet gösteriyor.

İSF’de 1.1 milyon ziyaretçi hedefi
Bu yıl 1.1 milyon ziyaretçiye ulaşmayı hedefleyen İstanbul Shopping Fest’in yeniliklerini İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş ve İstanbul Ticaret Odası Başkanı İbrahim Çağlar düzenlenen toplantıyla açıkladı. Çağlar, “2013’te festival kapsamında 958 bin yabancı ziyaretçi ağırlandı. Ciroda yüzde 10 artış gerçekleşti. Bu yıl toplam cironun 10 milyar TL’yi aşması hedefleniyor” dedi. Basın toplantısının ardından İstanbul Shopping Fest İcra Kurulu üyeleri, İstanbul Shopping Fest’e özel tasarlanan önlükleri giyerek esnafı dolaştı.

Haberin Devamı

Media Markt’tan skeçli bir toplantı
Media Markt, yeni evleneceklerin hayatını kolaylaştıracak bir uygulama başlattı. Mağaza içinde oluşturulan özel bölümlerde hizmet verecek ‘Yuvakuran’ danışmanları, müşterilerin ihtiyaçlarına göre beyaz eşya seçimlerinde tavsiyelerde bulunuyor.
Proje tanıtımı, Media - Saturn Türkiye CEO’su Bülent Gürcan’ın katılımı ile Beşiktaş Evlendirme Dairesi’nde yapıldı. Lansman, tiyatro oyuncuları Ayça Varlıer, Halim Ercan, Nuri Gökaşan, Bilal Çatalçekiç ve Taner Ergör’ün sahnelediği skeç ile başlarken, CEO Bülent Gürcan da temsili nikahın şahiti olarak oyunda rol aldı.

AVM’ler
Capitol renklerle büyülüyor

Capitol Alışveriş Merkezi, Haziran ayında ziyaretçilerini sıra dışı bir sokak sanatı olarak Avrupa’dan Amerika’ya yayılan Yarn bombing (Örgü Bombardımanı) ile buluşturuyor. Sprey boya yerine iplik kullanılarak AVM’de birçok materyal örülerek giydirilecek.

Axis ilk senesini kutluyor
Sur Yapı ve Hayat Holding ortaklığıyla geçen yıl Kâğıthane’de hizmete açılan Axis, ilk yaşını etkinliklerle kutluyor. Axis AVM birinci yıl festivalinde ünlü isimleri ağırlıyor ve ziyaretçilerine binlerce hediye dağıtacak.