25.11.2009 - 00:59 | Son Güncellenme:
Geniş bir ürün yelpazesindeki yeni markalarının, ekonomik fiyatlara sahip olduğunu söyleyen Sevil Parfümeri’nin sahibi Yusuf Sevilla, Sevilla’yı öncelikle Türkiye’de etkili bir kozmetik markası yapmak istediklerini belirtti.
Önümüzdeki dönemde kendi markalarıyla parfüm de üretebileceklerini anlatan Sevilla, ilerleyen zamanlarda ihracata da başlayabileceklerini ifade etti. Küresel krizin etkisiyle yılın ilk aylarında kozmetik satışlarında yüzde 10 düşüş yaşandığını belirten Sevilla, piyasanın ancak beşinci aydan sonra toparlandığını, hatta yüzde 35 oranında artış gösterdiğini kaydetti.
Sevil Grubu olarak bu yıl yüzde 25 büyüme hedeflediklerini söyleyen Sevilla, “Şu anda 30 mağazaya ulaştık. Önümüzdeki yıl 10 mağaza daha açmayı planlıyoruz” dedi.
Sevilla Marka Müdürü Canan Çiftçi de, Sevilla markasının, yıllık 500 bin adet satış hedefiyle yola çıktığını belirterek ürün gruplarında oje, ruj, far, allık, fondöten, terracotta, pudra, maskara, eyeliner, kalem, makyaj bazı ve kapatıcı bulunduğunu ifade etti.
Çiftçi, hammaddeleri İtalya’dan gelen Sevilla ürünlerinin dolumu ve ambalajlanmasının Türkiye’de yapıldığını söyledi.