Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü
Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü Yapılan bir araştırma Türkiye'de sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini ortaya koydu.
16.04.2024 Ekonomi
E-ticaretteki büyüme 2022’de yüzde 68’e ulaştı
E-ticaretteki büyüme 2022’de yüzde 68’e ulaştı Araştırma şirketi NielsenIQ’nun araştırmasına göre; Türkiye'de online harcamalarla birlikte dinamik bir büyüme gösteren hızlı tüketim ürünleri pazarı toplam satışlarının yüzde 5,7'sine ulaştı. E-ticaret alanında 2021 yılında, 2020’ye kıyasla yüzde 88 büyüme gözlendi. E-ticaret, 2022 yılının ilk 4 ayında, geçen yılın aynı dönemine kıyasla yüzde 68 büyüme kaydetti.
5.07.2022 Vitrin