13.06.2025 - 07:00 | Son Güncellenme:
KÜLTÜR SANAT SERVİSİ - Hong Konglu sanatçı Kasing Lung tarafından yaratılan ve Çinli Pop Mart firmasınca üretilen Labubu figürleri, son dönemde başta K-pop yıldızı Lisa olmak üzere pek çok ünlü ismin sosyal medya paylaşımlarıyla küresel bir koleksiyon çılgınlığına dönüştü. 48 parçanın satışa sunulduğu özel müzayedeye yaklaşık 200 kişi katılırken, toplamda 3.37 milyon yuan gelir elde edildi. Pop Mart’ın “sürpriz kutu” formatında satışa sunduğu bu oyuncaklar, şirketin 2024 yılı gelirini ikiye katlamasında önemli rol oynadı. Oyuncaklara olan yoğun talep, İngiltere’de bazı mağazalarda yaşanan kargaşalar nedeniyle ürünlerin raflardan çekilmesine dahi yol açtı.