Sektorel Yayinlar İdeal ofis yönetiminde yeni dünya: Hazır ofis

İdeal ofis yönetiminde yeni dünya: Hazır ofis

29.11.2017 - 15:04 | Son Güncellenme:

Şirket kurmanın en büyük masraflarından biri olan ofis maliyetini %80 oranında düşüren hazır ofisler, pek çok hizmeti tek faturaya yansıtarak hem şirketleri yükten kurtarıyor hem de bütçeyi kolayca kontrol edebilmeyi sağlıyor.

İdeal ofis yönetiminde yeni dünya: Hazır ofis

Şirketini prestijli bir adreste konumlandırmak isteyenler için doğru bir seçenek olan hazır ofisleri özellikle yeni girişimciler tercih ediyor.

Haberin Devamı

Kendi işinizin patronu olmaya karar verdiniz. Yapacağınız iş üzerine tasarımlarınızı tamamladıktan ve bütçesel ayarlamaları yaptıktan sonra sıra geldi şirketi kurmaya… Yalnız küçük bir sorun var: Ofisiniz nerede olacak? Ofisi işler hale getirmek için nasıl bütçe belirlemeniz gerekiyor? Ofisin kurulumuna harcadığınız bütçe, kârlılığınıza etki edecek mi? Sekretarya, aidat, stopaj, ısıtma-soğutma, elektrik, su, güvenlik, temizlik, çay-kahve gibi genel giderler bütçenizi zorlayacak mı? Bu sorular üzerine çıkış yolu bulamıyorsanız, sizin için en doğru seçenek hazır ofis

Kişilerin ve şirketlerin fiziki ofise ihtiyaç duydukları durumlarda, bir aylık ve daha uzun sürelerle kiralayabilecekleri mekânlar olan hazır ofisler, hem giderleri kolayca takip etmek hem de şirketini prestijli bir adreste konumlandırmak isteyenler için ideal bir sistem…

Haberin Devamı

Detaylı bilgi için

%70 ‘İ İSTANBUL ‘DA

Hazır ofisler; laşım ve erişim noktaları özenle seçilmiş, prestijli lokasyonlarda, iş verimliliği yüksek, maliyeti düşük, kalifiye personeli ile iş kurmak için ihtiyacınız olan genel konsept ve alt yapıyı hazırlayan, personel ve genel gider masraflarından uzak tutan, iletişim ve tanıtım için olmazsa olmaz teknolojik alt yapısı olan, iş verimliliğinin sağlanması için kiracılarının sinerji içinde olmasını misyon edinmiş işletmeler bütünüdür. Ay sonunda sadece kira ödemesiyle bütçeyi kontrol etmeyi kolaylaştıran hazır ofislerde şık tam donanımlı mobilyalı ofis, profesyonel sekretarya-asistanlık, internet, mutfak kullanımı, ücretsiz çay ve kahve servisi, 24 saat kapalı devre kamera sistemi ve alarm sistem; faks, fotokopi gibi ofis ekipmanları, günlük ofis kontrolü, haftalık detaylı temizlik, elektrik, su, doğalgaz, klima gibi olanakların tamamı ücrete dahil ediliyor.

Türkiye genelinde %70’i İstanbul’da olmak üzere özellikle büyük şehirlerde artık hazır ofisler çokça tercih edilmeye başlandı. Her bütçeye uygun seçeneklerin sunulduğu hazır ofislerde, maliyeti %80 oranında düşürüyor.

Sadece maliyetler açısından değil, sosyal ağ kurma açısından da katkı sağlayan hazır ofisler sayesinde, kendi sektörünüzden ya da yardımcı sektörlerden insanlar tanıma ve ortak çalışmalar yapma imkânı, hazır ofislerin diğer olumlu yüzünü temsil ediyor.

Haberin Devamı

Detaylı bilgi için

HAZIR OFİSLERDE SUNULAN HİZMETLER

ÜRÜNLER

Günlük / Saatlik Ofis

Sanal Ofis

Hazır Ofis

Paylaşımlı / Ortak Ofis

Eğitim / Seminer Salonları

Toplantı Salonları

Görüşme / Mülakat Odaları

Business Lounge Alanları

Mobil Ofis Yazılımları

Franchise Sistemi

HİZMETLER

Sekretarya

Posta / Kargo

Araç Kiralama

Transfer (Havalimanı vb…)

Tercümanlık

Asistanlık

Kilitli Dolap

Web - Hosting

Teknik Destek

Seo / Adwords Eğitim

Detaylı bilgi için

DANIŞMANLIKLAR

Şirket Kuruluş

Hukuk

IT / Yazılım

Dijital Medya

Sosyal Medya

Kurumsal İletişim

Satış & Pazarlama

Medya & PR Danışmanlık

Hazır ofis tercihi yaparken cevaplanması gereken sorular

• Kurumsal mı, butik bir şirket mi?

• Lokasyon sayısı ve noktaları nereleri?

• Sektör bazlı mı yoksa karma bir müşteri profili mi olmalı?

• Kurumsal ve sosyal marka bağlantıları olan iç network aktiviteleri yoğun bir şirket mi?

Haberin Devamı

• Yazılım sisteminde nelere dikkat edilmeli?

Detaylı bilgi için

Neden hazır ofis?

Hazır ofislerin özellikle yeni girişimciler için maliyetten personel desteğine çok fazla avantajı bulunuyor.

Özgürlük: Geleneksel, pahalı kiralara bağlı kalmamak ve 7/24 çalışabilme özgürlüğü

Odaklanma: Resepsiyon, sekretarya gibi destek hizmetlerini yönetmek, zaman kaybı yaşamamak

İmaj: İyi bir iş adresi ve kusursuz toplantı odaları ile profesyonel bir imaj yansıtmak

Verimli bütçe: Girişimcileri ofis maliyetlerinden kurtararak tasarruf etme imkânı

Bağlantı kurma: Etrafta olan başka girişimcileri tanıma ve yeni ortaklıklar sağlama şansı

Az Risk, Çok Başarı: İstenen ölçülerde, ihtiyaca göre hizmet alma seçeneği

Detaylı bilgi için