Dekorasyon Dört kıtada faaliyet gösteren Lazzoni Mobilya büyümeye devam ediyor

Dört kıtada faaliyet gösteren Lazzoni Mobilya büyümeye devam ediyor

05.07.2011 - 15:12 | Son Güncellenme:

Lazzoni Mobilya, son beş yıldır, her yıl yaklaşık % 40 büyüme göstererek başarı grafiğini yükseltiyor. Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Kababulut, 2005 yılından bu yana yıllık cirosunu 6 kat artıran Lazzoni’nin, geçtiğimiz yıla göre hem üretim miktarı hem de ciro anlamında hedeflerini gerçekleştirdiğini açıkladı.

Dört kıtada faaliyet gösteren Lazzoni Mobilya büyümeye devam ediyor

Firmanın 2011 yılı ciro hedefi ise yaklaşık 33 milyon dolar. Lazzoni, yurt içinde olduğu gibi yurt dışı pazarlarda da büyümesini sürdürüyor.

Haberin Devamı

Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Kababulut, bu gelişimi şu şekilde açıklıyor: “Biz, adeta kendiyle yarışan bir markayız. Mağazalarımızın sayısını arttırırken, bir yandan da ülkenin dört bir tarafında iş ortaklıkları kuruyor, bayilik ağımızı genişletiyoruz.” Bugün gelinen noktada, yurt içinde dokuz ilde toplam 20 mağazası olan Lazzoni Mobilya, altı yeni adresle birlikte yurt içindeki mağaza sayısını 26’ya yükseltmeyi hedefliyor.

Lazzoni, Türkiye dışında KKTC’de Girne ve Lefkoşa’da, ABD’de New York Manhattan’da ve Senegal Dakar’daki mağazalarıyla dört kıtada faaliyet gösteriyor.

Bilinçli Tüketiciler, Tasarıma ve Hizmete Bakıyor

Günümüzün bilinçli tüketicileri, kalite kadar tasarıma da önem veriyor. Satış öncesi ve satış sonrası hizmetler konusunda beklentileri olan müşteriler, en iyi hizmeti veren, güvenilir markaları tercih ediyor. Mobilya sektöründe gerçek anlamda ‘esnek’ üretim kabiliyetine sahip ender mobilya firmalarından biri olan Lazzoni, müşterilerine sonsuz alternatif sunuyor. Lazzoni’nin ürünlerinin büyük bölümü ölçü ve parça sayısı belirlenebilen değişken modüllerden oluştuğu için müşteriler, tamamen evlerinin yerleşimine, büyüklüğüne, kendi ihtiyaçlarına ve isteklerine özel ürünler talep edebiliyorlar.

Haberin Devamı

Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Kababulut, Lazzoni’deki kişiye özel üretim anlayışını; “Biz, müşterilerimize fabrika ya da showroom deposunda bekleyen standart ürünler sunmuyoruz. Tüm ürünlerimizi müşteriye özel olarak üretiyoruz ve bizi tercih eden kişiler de bunu bilerek mağazalarımıza geliyor. Sonuçta, özel bir iç mimara çizimini yaptırdığı tasarımı, bir mobilya ustasına ürettirir gibi mobilya sahibi oluyorlar. Üstelik Lazzoni kalitesi ve güvencesi ile edindiği mobilyalar için ayırdığı bütçenin hakkını tam anlamıyla alıyorlar.” şeklinde özetliyor. Sektörde, bu tür özel hizmetleri ile ünlenen Lazzoni, yoğun rekabet koşullarında bir adım öne çıkmayı başarıyor.

Mağazalarının tümünde, deneyimli iç mimarların görev yaptığını belirten Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Kababulut, “Lazzoni’de her satış işlemi başlı başına bir proje olarak değerlendiriliyor. Mağazalarda görevli, deneyimli iç mimarlarımız, müşterilerin ilgilendiği, almayı düşündüğü ürün ve ürün grupları ile ilgili özel çalışma yürütüyorlar. Bilgisayar ortamında, üç boyutlu sunumlar hazırlıyorlar. Öte yandan, Lazzoni’nin müşteri ilişkileri “ömür boyu iletişim” ilkesi üzerine kurulu... Satış sonrası hizmetler konusunda da son derece iddialıyız. Ürünlerimize ömür boyu sahip çıkıyor, ürünlerimizin kullanıcılarıyla da bağlarımızı sürdürüyoruz. Ürünlerimizin kalitesi ve tasarımlarımız, tüm bu özel hizmetlerimiz ile birleşince, markamız fark yaratıyor.” diyerek markanın sunduğu hizmetleri bu şekilde özetliyor.

Haberin Devamı

ABD’DE BİR TÜRK MARKASI

Lazzoni, Manhattan’da Türk mobilya sektörünü temsil ediyor. Manhattan’ın dünyaca ünlü Chelsea bölgesinde, geçtiğimiz yıl açılan Lazzoni Mağazası, uluslararası markalarla birlikte boy gösteriyor. Amerikalı müşterilerden büyük ilgi gören ve yüksek bir satış grafiği yakalayan mağaza, Türk mobilya sektörünü New York’ta en iyi şekilde temsil ediyor. Kurdukları organizasyon yapısı ile Amerika’da yeni yatırımlara devam edeceklerini belirten Yönetim Kurulu Başkanı Yaşar Kababulut, Lazzoni’yi dünya markası yapmakta kararlı olduklarını vurguluyor.

Haberin Devamı

Amerika’da açacağı üç yeni mağaza ile Lazzoni yılda 50 milyon dolar ciroya ulaşmayı ve orta vadede, üretiminin %50’sinden fazlasını Amerika kıtasına yapmayı planlıyor. Firma, Amerika’da açacağı üç yeni mağaza için yaklaşık bir buçuk milyon dolarlık bir yatırım öngörüyor.

Yazarlar