Editörün Seçtikleri Hayranı olduğun ünlüler gibi kok!

Hayranı olduğun ünlüler gibi kok!

08.04.2003 - 00:00 | Son Güncellenme:

Parfüm piyasasındaki rekabet, sanat ve spor dünyasını da içine aldı. Firmalar, parfümlerine adını verecek ünlüleri kapmak için yarışıyor

Hayranı olduğun ünlüler gibi kok





CD’siyle aynı gün çıktı
CELINE Dion’un yeni CD’si "One Heart"ın çıktığı gün parfümü de piyasaya çıktı. Kozmetik devi "Cotyönin stratejisi gayet basit: Şimdiye kadar Madonna’dan bile daha çok CD’si satılan (140 milyon) 34 yaşındaki Dion’un şarkılarını sevenler Celine Dion adlı parfümden de hoşlanacaktır. Coty’nin, Jennifer Lopez’le bütünleştirilen parfümü de, şirkete 4 ayda 40 milyon dolar kazandırdı.

Cindy de gözde isim
SİSTEMİN başarısına inanan Alman parfüm üreticisi Coosmopolitan, Naomi Campbell, Cindy Crawford ve Priscilla Presley gibi ünlüleri de şirkete kazandırmış. Bugünlerde, Naomi’nin yeni parfümünün tanıtımı devam ediyor. "Maurer+Witz" şirketinin Pazarlama Müdürü Thomas Seeger-Helbach, Bayern Münih’in kalecisi Oliver Kahn’ı yeni erkek parfümü için ikna etmiş.

80’lerde keşfedildi
BU alanda tenisçiler de favori... Örneğin Güney Amerikalı tenisçi Gabriela Sabatini 80’li yıllarda keşfedilmiş. Şirketlerin gözdesi bir başka tenisçi ise Andre Agassi. Şirket yöneticileri, "Mükemmel bir örnek. Kariyer, aile ve yaratıcı tavrı birleştirmeyi biliyor" dedikleri starı ikna etmeyi başarmış. Eylülde parfüm raflarında ‘Agassi’ de olacak.



YAŞAM

Yazarlar