Kadın Sağlığı Nil Karaibrahimgil nasıl #KızGibi olduğunu anlattı!

Nil Karaibrahimgil nasıl #KızGibi olduğunu anlattı!

10.07.2015 - 15:21 | Son Güncellenme:

Tüketicilerin yaşamlarını iyileştirmeye odaklanan P&G markası Orkid’in geçtiğimiz yıl başlattığı #KızGibi kampanyasının ikinci videosu #Kız Gibi Durdurulamaz, 08 Temmuz Çarşamba günü Google Türkiye Ofisi’nde gerçekleşen Orkid #KızGibi Özgüven Zirvesi’nde Nil Karaibrahimgil’in katılımıyla ilk defa gösterildi.

Nil Karaibrahimgil nasıl #KızGibi olduğunu anlattı

Kız Gibi şarkısının yazarı ve kampanyanın destekçisi olan Nil KaraibrahimgilOrkid tarafından yapılan bir araştırmaya göre kızların yüzde 79’u toplumun kızları “kutulara” hapsettiğini ve eğer bu engeller kalkarsa kızların kendilerine daha fazla güvenebileceklerine inanıyor. Kızlar tarafından böyle bir algının oluşması çok üzücü. Ergenlik dönemi bir kızın hayatındaki en hassas yıllar. Özgüvenle ilgili her şeyin çok çabuk rüzgarla savrulabildiği yıllar. O yüzden tam o dönemde onlara yeni aşılar yapmak lazım. Artık herkes kadınların ne kadar güçlü, durdurulamaz ve özgüven sahibi olduğunu görüyor. Herkesin hayatında duyduğu ve kutulara kaldırmak istediği cümleler olmuştur. Kafamızdaki kutulara bizi yaralayıcı cümleler yazmak isteyenler olduğu zaman elimize kalemi alalım, kafamızdaki o kutuya gidelim ve üstünü çizelim. En büyük dileğim; hepimiz durdurulamaz olalım” dedi.

Haberin Devamı


Nil Karaibrahimgil konuşmasının sonunda “KızlardanKahraman Olmaz” yazılı kutunun üzerini çizerek kutuyu devirdi ve kızların her şeyi yapabileceği mesajını verdi.

2014 yılında yayınlanan ilk “Kız Gibi” videosuyla tüm dünyada 90 milyon kişiye ulaşarak farkındalık sağlayan Orkid, şimdi ikinci videosu “Kız Gibi Durdurulamaz” ile “Kız Gibi” ifadesinin negatif algısını pozitife dönüştürme hedefini bir adım öteye taşıyarak genç kızların nasıl #KızGibi durdurulamaz olduklarını tüm dünyaya göstermelerini amaçlıyor.

Yazarlar