Yaşam Pınar Altuğ Atacan Persil Expert Jel'i Tanıttı!

Pınar Altuğ Atacan Persil Expert Jel'i Tanıttı!

18.05.2012 - 12:28 | Son Güncellenme:

Çamaşırda temizliğin uzmanı, Alman devi Henkel, yeni nesil deterjanı Persil Expert jel’i, marka yüzü Pınar Altuğ Atacan’ın katılımı ile gerçekleşen bir lansman organizasyonu ile tanıttı.

Pınar Altuğ Atacan Persil Expert Jeli Tanıttı

İstanbul / Ortaköy Feriye’de gerçekleşen organizasyonda Pınar Altuğ Atacan’ın rol aldığı Persil Expert Jel reklam filminin gösterimi yapılırken ürünün yeni formülünün gelişmiş leke çıkarma özelliği de bir sunum ile tanıtıldı.

Lansman, Henkel Çamaşır ve Ev Bakım Ürünleri Pazarlama Direktörü Didem Şekerel Erdoğan’ın açılış konuşması ile başladı. Didem Şekerel Erdoğan, 2010 senesinde lansmanı yapılan Persil Jel ile Türk tüketicilerini sıvı çamaşır deterjanı ile tanıştırdıklarını, bu adımla birlikte pazarın dinamiklerini değiştirdiklerini ve Persil markasının gücüne güç kattıklarını belirtti. Hedeflerinin Türkiye’deki sıvı deterjan kullanımını çok daha yüksek seviyelere çıkartmak olduğunu açıkladı.

Daha sonra Persil Ürün Müdürü Beçhan Sayıner, genel marka tanıtımı ile birlikte ürün sunumunu gerçekleştirdi. Beçhan Sayıner, Henkel olarak Persil markasına çok önem verdiklerini ve tüketicilerin tüm ihtiyaçları doğrultusunda Persil markasını sürekli yenilediklerini ve iyileştirdiklerini belirtti. Sunumda Persil Expert Jel’in, daha güçlü bir yıkama performansı için özel geliştirilmiş enzimler içerdiği, yeni formülün leke çıkarıcı kapsüller ve enzimler ile çikolata, reçel ve meyve lekeleri başta olmak üzere çamaşırdaki lekelerde üstün performans gösterdiği anlatıldı. Reklam filminin gösterimi sonrası söz alan Pınar Altuğ Atacan ise uzun süredir kullandığı Persil markasının yüzü olmaktan dolayı büyük bir memnuniyet duyduğunu ifade ederken, çamaşırda lekesiz temizliğin ustası Persil Expert Jel’in, titiz hanımlar için en doğru seçim olduğunu söyledi.

Lezzet tarifleri üzerine gerçekleştirdiği TV programları ile tanınan Elif Korkmazel de çikolatalı fondü workshop’u ile organizasyona tat kattı.

www.persil.com.tr

Henkel dünya çapında Çamaşır ve Ev Bakımı, Kozmetik ve Kişisel Bakım ile Yapıştırıcı Teknolojileri olmak üzere üç iş alanında lider markalar ve teknolojilerle faaliyet göstermektedir. 1876 yılında kurulan Henkel, Persil, Schwarzkopf ve Loctite gibi tanınmış markaları ile faaliyet göstermekte ve hem tüketici ürünleri hem de endüstriyel alanda, global olarak pek çok pazar liderliği bulunmaktadır. Tüm dünyada 47.000’den fazla çalışanı bulunan Henkel, 2011 mali yılında 15 milyar 605 milyon Euro’luk satış ve 2 milyar 29 milyon Euro’luk faaliyet karı gerçekleştirmiştir. Henkel imtiyazlı hisse senetleri, Almanya DAX borsa endeksine kayıtlıdır ve şirket “Fortune Global 500” listesinde yer almaktadır.

Yazarlar