EkonomiErken rezervasyon kampanyası Hertz’e krizden çıkış yolu oldu

Erken rezervasyon kampanyası Hertz’e krizden çıkış yolu oldu

07.03.2010 - 00:03 | Son Güncellenme:

Turizm sektöründe turist sayısını artırmak için başlattılan erken rezervasyon uygulaması, araç kiralama şirketlerinin krizden çıkış yolu oldu

Erken rezervasyon kampanyası Hertz’e krizden çıkış yolu oldu

145 ülkede faaliyet gösteren araç kiralama şirketi Hertz, başlattığı kampanyayla araç kiralamak isteyenlere erken rezervasyonda yüzde 50'lere varan indirim yapıyor. Kampanya ile krizde azalan işlerini yüzde 20 oranında artırmayı beklediklerini söyleyen Hertz Türkiye Genel Müdürü Nur Hidayetoğlu şu bilgileri verdi: "İş toplantıları ve seyahatlerinin azalmasıyla işlerimiz yüzde 10 azalmıştı. Biz de havayolu şirketlerinin ve otellerin yaptığı gibi erken rezervasyon kampanyası başlattık. Araç kiralama fiyatlarımız 59 liradan 600 liraya kadar çıkıyor. Bu kampanya ile yüzde 50'lere varan indirim yapıyoruz."
Kampanyanın yeni başlamasına rağmen büyük ilgi gördüğünü belirten Hidayetoğlu, "Düğün organizasyonlarında ya da tatilde araba yolculuğunu seçenler için büyük avantajsağlayacak. Diğer ulaşım yollarından daha ucuza gelecek" dedi. Hertz, daha önce de şirketin logosunun bulunduğu araçları tercih edenler için yüzde 20 indirim sağlamıştı.

KEŞFETYENİ
Cannes'da bebek müjdesi! Kırmızı halıda açıkladı
Cannes'da bebek müjdesi! Kırmızı halıda açıkladı

Cadde | 24.05.2025 - 10:56

Başak Gümülcinelioğlu, Cannes Film Festivali'nde hamile olduğunu duyurdu.

Yazarlar