02.05.2025 - 17:10 | Son Güncellenme:
Garanti BBVA'nın mobil bankacılık hizmetinde 2 Mayıs itibarıyla erişim sorunu yaşandı. Sosyal medya platformlarında kullanıcılar, uygulamaya giremediklerini ve hata mesajıyla karşılaştıklarını bildirdi.
HATA EKRANI
Mobil uygulamaya erişim sağlamaya çalışan banka müşterileri, "Özür dileriz, şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" mesajıyla karşılaştı.
"SORUNUN GİDERİLMESİ İÇİN ÇALIŞIYORUZ"
Bankanın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Şu anda sistemlerimizde teknik bir aksaklık yaşanmaktadır. Sorunun en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz" ifadelerine yer verildi.
BANKADAN YENİ AÇIKLAMA
Garanti Bankası'ndan yapılan yeni açıklamada şu ifadeler yer aldı:
Sistemlerimizde yaşanan kesinti teknik bir aksaklıktan kaynaklanmakta olup, herhangi bir siber saldırı ya da veri güvenliği riski barındırmamaktadır. Bankamız nezdindeki tüm varlıklarınız ve kişisel verileriniz yüksek güvenlik standartlarıyla korunmaya devam etmektedir.
İşlemlerinizi kesintisiz şekilde gerçekleştirebilmeniz için tüm şubelerimizdeki ekip arkadaşlarımız hizmet vermeyi sürdürmektedir. Sorunun en kısa sürede tamamen çözüme kavuşması için ilgili birimlerimiz yoğun şekilde çalışmaktadır. Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.
ERİŞİM SORUNU DÜZELDİ
Günün ilerleyen saatlerinde uygulama normale döndü.