Ekonomi Gençler için dijital oyunla yetenek keşfi

Gençler için dijital oyunla yetenek keşfi

02.12.2018 - 08:15 | Son Güncellenme:

Vodafone, 20 ülkede 10 milyon genci geleceğin mesleklerine hazırlamayı hedeflediği ‘Gelecekteki Seni Keşfet’ programının erişimini artırmak üzere Sony Pictures ile işbirliği yaptı.

Gençler için dijital oyunla  yetenek keşfi

Programın tanıtımı için tüm dünyada gençlerin merakla beklediği ‘Örümcek-Adam: Örümcek Evreninde’ filmine sponsor olan Vodafone, genç sinemaseverleri ‘Geleceğin Mesleği’ dijital platformuna yönlendirecek yeni bir dijital kampanya başlattı. Vodafone, 2022 yılına kadar 10 milyon gencin kendi yeteneklerini keşfetmesi ve bu yeteneklere uygun bir dijital iş bulabilmesi için eğlence endüstrisinin gücünden yararlanacak.

Haberin Devamı

Dünya çapında başlatılan yeni kampanyayı değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, “Vodafone olarak hedefimiz, tüm dünyada gençlerin dijital becerilere, öğrenim ve istihdam olanaklarına erişmesine yardımcı olmak. Bu doğrultuda, Sony Pictures ile gerçekleştirdiğimiz iş ortaklığımız, ‘Geleceğin Mesleği’ dijital platformumuzu daha fazla sayıda gence daha kısa sürede ulaştırmamızı sağlayacak* dedi.