Ekonomi Microsoft Türkiye'den "11 Eylül" iddiasına yanıt

Microsoft Türkiye'den "11 Eylül" iddiasına yanıt

12.09.2008 - 14:32 | Son Güncellenme:

.

Microsoft Türkiyeden 11 Eylül iddiasına yanıt

Microsoft Türkiye, dün ve önceki gün Windows Live Messenger kullanıcılarının küçük bir kısmını etkileyen iki kesinti yaşandığını ve donanım sorunlarından kaynaklanan bu kesintilere derhal müdahale edilip sorunun giderildiğini duyurdu.
Microsoft Türkiye’den yapılan yazılı açıklamada, şöyle denildi:
"10-11 Eylül 2008 tarihlerinde, Windows Live Messenger kullanıcılarımızın küçük bir kısmını etkileyen iki kesinti yaşanmıştır. Donanım sorunlarından kaynaklanan bu kesintilere derhal müdahale edilmiş ve sorun giderilmiştir. Hizmetlerimizin devamlılığı, Microsoft olarak bizim en büyük önceliklerimiz arasında yer almaktadır ve kullanıcılarımıza en yüksek hizmet kalitesini sağlamak hedefimizdir. Kullanıcılarımıza, bu kesintilerden kaynaklanan rahatsızlıklarından ötürü üzüntülerimizi bildiririz."
Basında, geçtiğimiz yıl ve ondan önceki yıl da aynı tarihte servisin kullanılamadığı iddiaları yer almıştı.