12.02.2009 - 12:16 | Son Güncellenme:
ADANA (DHA)
MİGROS Türk T.A.Ş, Adana, Mersin ve Hatay’daki yerel 18 Yonca Market’i bünyesine kattı. Toplam net satış alanı 15 bin 500 metrekare olan bu marketler Migros ve Tansaş olarak hizmet vermeye devam edecek.
Bünyesinde bulunan Migros, Tansaş, Şok, 5M, Macrocenter ve Kangurum formatları ile her bölgede müşteri beklentilerine yakınlaşmak için iddialı atılımını sürdürecaği açıklanan Migros Türk, 14 Şubat’tan itibaren Yonca marketlerin tabelasını değiştirmiş olacak. Yonca Marketçiliğe ait mevcut 18 mağazanın 11’i Tansaş, 7’si Migros olarak hizmet verecek.
2008’de haftada ortalama beş yeni mağaza açarak büyümeyi sürdüren Migros Türk’ün, bu yıl haftada 8 mağaza açarak büyümeyi sürdüreceği açıklandı. Yurtiçinde 63 ilde 1175, yurt dışı dahil 1191 mağazaya ulaşan Migros Türk’ten yapılan açıklamada bölgesel ve yöresel yayılımın uygun fiyatlar, üstün hizmet, yerel istihdam, teknolojik altyapı sayesinde bölgesel kazanımları artırırken; yöresel tercihlerin kuvvetlenmesi ve çeşitlenmesinin de Türkiye’ye kazanç sağlayarak çift yönlü olumlu etki yarattığı belirtildi.