Ekonomi Türkiye’nin en değerli markası yine THY

Türkiye’nin en değerli markası yine THY

09.06.2022 - 07:00 | Son Güncellenme:

Türk Hava Yolları (THY) yine Türkiye’nin en değerli markası seçildi. Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in 2022 yılı ‘TURKEY 100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırması tamamlandı.

Türkiye’nin en değerli markası yine THY

 

Listede ilk sırayı 2018, 2019, 2020 ve 2021 yıllarında olduğu gibi Türk Hava Yolları aldı. Bayrak taşıyıcının marka değeri 1.6 milyar dolar olarak belirlendi.

Haberin Devamı

THY’den konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Küresel havacılık endüstrisini sarsan Kovid-19 salgınının etkilerine rağmen hem gökyüzünde hem de markalar arasında güçlü bir duruş gösteren bayrak taşıyıcının geçtiğimiz yıllardaki yerini koruyarak üst üste beşinci kez bu unvana layık görülmesi önemli bir başarı olarak göze çarpıyor” denildi.

‘Nice başarılara’

Kazanılan derece ile ilgili Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “2018 yılından bu yana ‘Türkiye’nin En Değerli Markası’ olmaktan gurur duyuyoruz. Bu başarıda pay sahibi olan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Ülkemizin Milli Bayrak Taşıyıcısı olmanın verdiği sorumlulukla ve dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu olmanın gücüyle markamızı daha nice başarılarla buluşturmaya devam edeceğiz” dedi.

Haberin Devamı

20 yıldan daha uzun bir süredir markaların finansal değerini hesaplayan Brand Finance, her yıl dünyanın en büyük 5 bin markasını değerlendiriyor.