Mahalle kültürüne uydu ‘startup’ market kurdu
Mahalle kültürüne uydu ‘startup’ market kurdu“Hızla büyümemizi sürdürürken, yenilikçi ve girişimci bakış açımızla insan kaynağına çok önem veriyor ve startup mantığı ile çalışıyoruz. Yer alınan mahallenin kültürüne, dokusuna uyum sağlayan bonVeno’nun örneğin Tuzla mağazası üniversite öğrencilerinin uğrak mekânı, Galata mağazası ise yeme içme çözümleriyle öne çıkıyor.”
Perakendeye yeni marka yatırımı
Perakendeye yeni marka yatırımıMetro’nun yeni global markası BonVeno, ilk mağazalarını İstanbul’da açtı. Yeme-içme ve temel ihtiyaç ürünlerini birlikte sunacak olan zincirin bu yıl 350 milyon liralık yatırımla 50 mağazaya ulaşması hedefleniyor.
1.05.2024Ekonomi

Benzer Haber Etiketleri