29.05.2025 - 07:01 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
Kadıköy’de açılan yeni mağaza ile İstanbul’da müşterileri ile buluştuğu lokasyon sayısını 50’ye çıkaran bonVeno, müşterilerinin alışveriş alışkanlıklarını da değiştirdi. Her öğün için pratik, tüketime hazır yeme içme çözümlerini, Metro’nun kendi markalı ürünlerini de kapsayan geniş ürün çeşitliliği ile aynı noktada buluşturan bonVeno’nun hedefi, yıl sonunda 100’e, 5 yıl içinde ise 1.000’den fazla mağazaya ulaşmak.
bonVeno Türkiye Genel Müdürü Eda Özkan, “Bugüne kadar 350 milyon TL yatırım gerçekleştirdik yıl sonuna kadar da bu yatırımı 2 katına çıkaracağız. Önümüzdeki dönem diğer büyük şehirlerde de büyümek var. İlk etapta 20 farklı şehirde mağazalaşmayı planlıyoruz” dedi.