13.06.2025 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
1973 yılında İstanbul Süleymaniye’de küçük bir cam atölyesinde kurulan Karaca, geçen 50 yılı aşkın sürede Emsan, Jumbo, Homend gibi markaları bünyesine katarak büyüdü. Karaca bugün 4000’in üzerinde çalışanı ve 300 üzerinde mağazası ile 43 ülkede 2000’in üzerinde satış noktasında ve e-ticaret operasyonlarıyla Karaca Grup çatısı altında 18 markası ile hizmet vermeye devam ediyor. Marka 2030 yılına kadar dünya çapında ev yaşam kategorisinde ilk akla gelen ilk üç markadan biri olmayı hedefliyor.
Karaca, dijital dönüşüm kapsamında attığı adımı, Danimarka merkezli perakende markası Flying Tiger Copenhagen ürünlerinin Karaca platformlarında satışa sunulması ile duyurdu. Verilen bilgiye göre, 40 ülkede 1000 mağaza ile faaliyet gösteren ve bugüne kadar yalnızca kendi satış kanallarında yer alan Flying Tiger Copenhagen, globalde ilk kez bir başka markanın platformunda satışa Karaca ile başladı.
Yapılan basın toplantısına Karaca Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Karaca, Flying Tiger Copenhagen Genel Müdürü Sami Hotak, Shark Ninja Türkiye Genel Müdürü Galip Bağcı, Mudo CEO’su Ömer Taviloğlu, Baci Milano Kurucusu Giovanni Colombo – Silvia Arienti, Guzzini CEO’su Grasso Sergio Ferruccio, Alessi CFO’su Paolo Roviera gibi Karaca çatısı altında yer alan dünyaca ünlü markaların yöneticileri katıldı.
Karaca Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Karaca, “Karaca’yı sadece kendi ürünlerini sunan bir yer olmaktan çıkarıp, hem global hem de yerel pazarda satış yapan prestijli birçok markayı tek bir çatı altında toplayan güçlü bir ekosistem haline getiriyoruz. Amacımız evle ilgili tüm ihtiyaçların tek bir güvenilir platformdan karşılanabilmesi. Ancak bu bir açık pazaryeri modeli değil. Karaca olarak, 50 yılı aşkın birikimimizle her markayı ve ürünü değil; estetik, fonksiyonellik ve kalite anlayışımıza uyan, müşterilerimize değer katacağına inandığımız markaları, kendi kürasyon sürecimizle platformumuza dahil ediyoruz” dedi.