Dans etmenin faydaları neler?

Sağlıklı Olmanıza Yardımcı Olur

Dans ederek zayıflama yöntemi size kalp  damar hastalıkları riskine karşı direnç sağlıyor. Avrupa’da yapılan çalışmalarda kalp  damar rahatsızlığı çeken hastaların dans etmesi önerilmiştir. Sebep olarak; dans etmenin, hem zihinsel hem fiziksel olarak; bisiklet sürmek, yürüyüş yapmak gibi egzersizlerden daha çok faydası olması gösterilmiştir. 
 

Kilo Vermenizi Sağlar

Düzenli olarak yapıldığı zaman kilo verdirir. Sıkıcı egzersizlerden ziyade eğlenceli bir şekilde yapılan dans hareketlerinin daha düzenli ve istekli yapıldığı ortaya konmuştur. Dans ederek zayıflama yönteminin, bisiklet ve koşu gibi daha zor şartları olan egzersizler kadar etkili olduğu kanıtlanmıştır.
 

Kendinize Saygınız Artar

Dans sizi daha enerjik bir hale getirir. Ayrıca daha esnek bir bedeniniz olur.  Bu durum öz güveninizi de arttırır. Artık kendinize daha fazla güvenirsiniz. 
 

Enerjinizi Yeniler

Dans ederek zayıflama yöntemi, motivasyonunuzun artmasını sağlar. Artan motivasyon ile hormonlarınızın daha düzenli çalışması sizin hem enerjik hem de mutlu bir halde olmanızı sağlar.


Dayanıklılığınızı Ve Esnekliğinizi Arttırır

Yapılan dans hareketleri bedeninizin olması gereken şeklinde durmaya sizi iter. Aynı zamanda yapılan hareketler ile kireçlenme gibi problemleri aşarak daha fazla hareket kabiliyetine sahip olursunuz. 
 

Stresi Ve Depresyonu Azaltır

Dans ederek kendinizi daha mutlu hissedersiniz.