07.05.2018 - 01:30 | Son Güncellenme:
Ekonomi Servisi
Beyaz Fırın’ın beşinci kuşak temsilcisi ve Yönetim Kurulu Başkanı Nathalie Stoyanof Suda, şunları söyledi:
“Yerinde üretim ilkesinden taviz vermeyerek, her gün günlük, taze ve katkısız ürün sunarak tüketici ile güven ilişkisini sürdüren Beyaz Fırın, geçen yıl doğduğu yere İstanbul’un Avrupa yakasına Etiler’de açtığı yeni şubesiyle geri döndü. Avrupa yakasının markamıza gösterdiği yoğun ilgiden dolayı gördük ki, aslında geç bile kalmışız. Bir yılı geçmeden, Avrupa Yakası’ndaki, ikinci toplamda 8’inci mağazamızı Kanyon Alışveriş Merkezi içinde açtık. Son iki yıldır, yerel üreticilerle çalışıyoruz. Hammadde satın almalarımızın önemli bir kısmını yerel üreticiden temin ederek, hem doğal, sağlıklı, mevsiminde malzemelerle yapılan daha lezzetli yemek ve kahvaltılık seçenekleri sunuyoruz hem de yerel üreticinin büyümesine destek oluyoruz. Beyaz Fırın olarak, Paris ve Londra başta olmak üzere Avrupa’da da yeni şubeler açarak Türk lezzetlerini yurt dışında da markalaştırmayı hedefliyoruz.”
Yeni şubeler yolda
Brasserie’ye dönüştürdüğü iki şubesine, her biri için 2 milyon TL’yi bulan yenileme yatırımı yapan Beyaz Fırın, 7 şube ile 2017’de 44 milyon TL gibi yüksek bir ciroya ulaştı. Beyaz Fırın’ın 2018 ciro hedefi ise 55 milyon TL. Şirketin 5 yıl içinde Beyaz Fırın ve Beyaz Fırın Brasserie olmak üzere 3 yeni şube daha açmak bulunuyor.