06.06.2025 - 07:00 | Son Güncellenme:
EKONOMİ SERVİSİ
OPET bu yıl aynı zamanda uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in “Türkiye’nin En Güçlü Markaları” listesinde enerji sektörünün birincisi olurken aynı zamanda Türkiye’nin En Güçlü 5’inci markası seçildi. Şirketten yapılan açıklamaya göre “En Değerli İlk 125” listesinde 23’üncü sırada yer alan OPET’in marka değeri bir önceki yıla göre genel ortalamanın üzerinde bir yükselişle yüzde 39.5 arttı ve 154 milyon dolar olarak belirlendi.
OPET Genel Müdürü Özgür Kahramanzade, “OPET’in başarısı, sadece rakamların değil aynı zamanda sahadaki emeğin, müşteriyle kurduğumuz samimi ilişkinin ve her zaman daha iyisini yapma çabamızın bir yansıması. Bugüne kadar eğitimden çevreye, kadın istihdamından ülkemizin kültürel mirasının korunmasına kadar uzanan sosyal sorumluluk projelerimizle tüketicinin aşkla bağlandığı markayız” değerlendirmesinde bulundu.