Ekonomi Ülker, Milli Takım’a en güzel mesajı göndereni ödüllendirecek

Ülker, Milli Takım’a en güzel mesajı göndereni ödüllendirecek

29.05.2008 - 00:18 | Son Güncellenme:

Ülker’in, Milli Takım-Euro 2008 için hazırladığı sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı

Ülker, Milli Takım’a en güzel mesajı göndereni ödüllendirecek

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Türk sporuna her yıl 38 milyon dolar yatırım yapan Ülker için Milli Takımı desteklemenin önemli olduğunu söyledi.
Şeker, tüketiciyle duygusal bağ yaratmayı amaçladıkları kampanya doğrultusunda reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı.

Futbolcular oynadı
Reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yer aldığını ifade etti. Şeker, adlı siteden futbolseverlerin sevdikleri kişilere milli futbolcular Tuncay, Servet ve Emre aracılığıyla mesaj gönderebileceğini söyledi.
Futbolseverlerin oluşturulan kiosklardan Milli Takım’a mesajlarını iletebileceklerini anlatan Şeker, en güzel mesajın ödüllendirileceğini kaydetti. Şeker, sponsorluk anlaşmasının başladığı 2007 Haziran ayından bu yana ‘Aklımızda futbol, Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt ile 168 milyon paket çikolata ve bisküvinin satıldığını bildirdi.
Zuhal Şeker, Chewy’nin kırmızı-beyaz sakızlarından 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi.
İçim’in de Euro 2008 için bir kampanya başlattığını belirten Şeker, 15 YTL ve üzeri alışveriş yapanların kazı-kazan uygulamasıyla Milli Takım forması, futbol topu, çanta ve magnet kazanabileceğini kaydetti.
Şeker, İçim’in düzenlediği kampanyayla satışların yüzde 10-15 oranında artmasının öngörüldüğünü söyledi.