Son dakika Dijital pazarlama haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan Dijital pazarlama gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan Dijital pazarlama haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 1.673 dijital pazarlama haberi bulunmuştur.
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan olduKişisel hijyen ürünleri markası Sanipak, Haziran 2025 tarihi itibarıyla Chief Marketing Officer (CMO) görevine Mine Mavi Arıkan’ın getirildiğini duyurdu.
10 kritik ipucuyla dünyaları fethedinHızla gelişen e-ticaret, global sahneye çıkmak isteyen şirketlere de hızla basamak atlatırken, uluslararası pazarlara ulaşmak için doğru strateji büyük önem taşıyor. Küresel e-ticaret pastasından pay almak isteyen şirketlerin yapması gerekenler kadar yapmaması gerekenler de çok önemli. Ticaret Bakanlığı’nın e-ticaret şirketlerine yol göstermek için hazırladığı rehbere göre bu konuda 10 kritik noktaya dikkat etmek şart...
Ekran süresinin 2 saati dijital“Televizyon tüketimi Türkiye’de toplamda günlük 5 saat 40 dakikaya ulaşmış durumda. Bu sürenin yaklaşık 3 saat 40 dakikası geleneksel yayınlar, geri kalanın önemli bir kısmı artık dijital platformlara kaymış durumda.”
‘İş’in şekli değişti!Kendi işini kurmak ya da ek gelir ihtiyacı olanlar Instagram dolandırıcılarının hedefinde. Özellikle ünlü ticaret platformlarında hızlı ve kolay para kazanmayı vaat eden eğitmen ve eğitimlere yönelik sahte paylaşımlar yapan hesaplar, alınan paralarla ortadan kayboluyor...
Gayrimenkulde tekno pasta için büyük yarışDünyada proptech yatırımları yıllık 20 milyar dolar seviyesine ulaşıyor. Türkiye de bu açıdan yeni girişimlerin etkin olduğu bir pazar. Yeni teknolojiler konut maliyetlerini azaltabildiği gibi, gayrimenkulde yapımından pazarlamasına tam güven ortamı sağlayabileceği ifade ediliyor.
Koç Topluluğunda yeni ajans yapılanmasıKoç Topluluğu şirketlerinden KoçZer, 2018 yılında WPP ortaklığıyla kurduğu Ingage’in tüm hisselerini devralarak OneIngage çatısı altında entegre bir ajans modeline dönüştürdü.
Şirketler lider kadroları güçlendiriyorTürkiye’nin önde gelen şirketleri yönetici kadrolarını belirlemeyi sürdürüyor. Şirketler hedeflerine yönelik atamalarını devam ettirdi.
IAB Akademi’den genç yeteneklere UniChallenge+ çağrısıİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından Boğaziçi Üniversitesi’nin desteğiyle ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 8 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 11. kez düzenleniyor. Eğitime üniversitelerin 3. ve 4. sınıflarında okuyan öğrenciler ile yeni mezunlar katılabilecek.
Gençler ve kadınlar doğduğu yerde doymalı4. Tarım Orman Şûrası’nın sonuç bildirgesi 14 Mayıs Dünya Çiftçiler Günü’nde Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından açıklanacak. Şûrada sektörü yapılandıracak pek çok strateji oluştu. Özellikle gençler ve kadınların kırsala dönmesini teşvik edecek desteklere dikkat çekildi.
‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesinin 2025 yılı hedefi 15 bin girişimci kadınTürkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP), Habitat Derneği ve Türk Telekom iş birliğinde yürütülen ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesinin 2025 yılı yeni döneminde 15 bin girişimci kadına daha ulaşılmasının hedeflendiği açıklandı
Şirketler lider kadroları güçlendiriyorTürkiye’nin önde gelen şirketleri yönetici kadrolarını belirlemeyi sürdürüyor. Şirketler hedeflerine yönelik atamalarını devam ettirdi.
Pazarlama liderlerinden uyarı: Sektörde yetenek açığı derinleşiyor43 ülkede faaliyet gösteren dijital pazarlama ve reklamcılık sektör derneği İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim, sektörde yetişmiş insan kaynağı konusunda yapılan araştırmaların, pazarlama yöneticilerinin en büyük zorluklarından birinin dijital yetkinliklere sahip personel bulmak olduğunu gösterdiğini ve bu durumun, eğitim ve yetkinlik konusunu pazarlamanın en önemli gündem maddelerinden biri haline getirdiğini belirtti.
Z kuşağının farklı huylarıZ kuşağı büyük harf kullanmamayı tercih ediyor. Bu gençler için küçük harf kullanmak, değerlerini yansıtan kültürel bir belirteç. 23 yaşındaki Billie Eilish gibi etkili sanatçılar, şarkı veya albüm adlarında küçük harfler kullanarak bu alışkanlığı güçlendirdi.
2019 yılında başlayan projeden deprem bölgesindeki kadınlara destek2019 yılında hayata geçirilen ve 2024 yılında deprem bölgesindeki kadınlara öncelik verilen “Dijitalde Hayat Kolay Projesi” kapsamında bugüne kadar 30 bin kadına çevrim içi ve yüz yüze olmak üzere dijital okuryazarlık, pazar ve müşteri analizi, e-ticaret, e-ticarette kriz yönetimi, sosyal medya pazarlaması ve sosyal medya fotoğrafçılığı konu başlıklarında dijital pazarlama eğitimleri verildiği açıklandı.
Türkiye'de e-ihracat 6,4 milyar dolara yaklaştıTicaret Bakanlığı E-İhracat, Dijital Pazarlama, Davranışsal Kamu Politikaları ve Yeni Nesil Teknolojiler Daire Başkanı Hasan Önal, Türkiye'de e-ihracatın 2024 yılında 6,4 milyar dolara yaklaştığını söyledi.
IAB’de yeni yönetim kadrosu belli olduİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı 16 Ocak 2025 tarihinde gerçekleştirildi. Toplantıda 2025-2026 dönemi IAB Yönetim Kurulu belirlendi. Yeni dönem IAB Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Cüneyt Devrim oldu.
'Dijital yeniliklerle sektörde standartları belirliyoruz'Dijital bankacılığın hızla değişen dinamiklerine uyum sağlamak, müşterilere daha kişisel ve akışkan deneyimler sunmayı gerektiriyor. Bu ihtiyaç doğrultusunda Akbank, yapay zeka ve ileri analitik başta olmak üzere teknolojiye yaptığı yatırımlarla finansal hizmetlerini şekillendiriyor ve hayatın her anına değer katmaya odaklanıyor.
2024'te e-Ticaretin 3'te 1'i aralıkta yapıldıE-Ticaret Altyapı Sağlayıcılar Derneğinin (EDER) analizine göre, Aralık 2023'te 200 milyar lira olarak gerçekleşen e-Ticaret hacminin 2024'ün aynı döneminde enflasyon değerlemeli olarak yüzde 5 artışla 295 milyar liraya ulaşacağı öngörülüyor.
MIXX Awards Türkiye’de başvuru süreci başlıyorİnteraktif Reklamcılık Birliği (IAB) tarafından düzenlenen dijital reklamcılık ödülleri MIXX Awards Türkiye yarışmasına başvurular 20 Aralık Cuma günü başlıyor.
Pazarlama sektörü Smarties Next! Conference’da buluştuSmarties Next! Conference, etkinliğine, pazarlama sektöründen 1300’den fazla profesyonel katılım gösterdi. Konferansta, yapay zeka, veri gizliliği, sürdürülebilirlik ve e-ticarette kişiselleştime gibi güncel konuların yanı sıra, sosyal medya stratejileri ve deneyim pazarlaması gibi konular öne çıktı.
Bakan Uraloğlu: 303 milyon aktif sosyal medya hesabı varUlaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Dijital 2024 Ekim Global İstatistik Raporu’na göre Türkiye’nin internet kullanımının yüzde 86,5’e ulaştığını bildirdi. Nüfusun yüzde 65,7’sinin sosyal medya kullandığını belirten Bakan Uraloğlu, “Ülkemizde kullanıcılar sosyal medyada 2 saat 37 dakika geçiriyor. Sosyal medya platformlarında Türkiye’den 303 milyon 97 bin aktif hesap var.” dedi.
Dijital Pazarlama ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.