Son dakika reklamlar haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan reklamlar gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan reklamlar haber sayfamızda...
haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 1.966 reklamlar haberi bulunmuştur.
Yüksek mevduat faizi için ‘yeni hesap’ koşturmacası! Bir ay sende bir ay bendeBankalar tarafından aylık mevduata verilen yüzde 50 faiz sözü, hesabın işlemeye devam ettiği aylarda bir anda yüzde 25’e kadar düşünce; bankalar ve müşteriler çareyi ‘bir yakın’ üzerine ‘yeni bir hesap’ açtırmakta buluyor. Her nedense devam edene değil yeni hesaba yüksek faiz uygulanabiliyor.
Yaşlıların "finansal istismarına karşı" kurumsal çözümler devreye alınıyor15 Haziran Dünya Yaşlı İstismarı Farkındalık Günü'nde yaşlılara yönelik istismara karşı farkındalık oluşturulması amaçlanırken, kurumlar "ekonomik istismar" kapsamında söz konusu vatandaşların suistimale uğramaması için yapılması gerekenleri aktardı.
Bitki çayları ciğeri ‘yedi’Zayıflamak için günde 4 fincan poşetli bitki çayı içen Büşra K.’ya karaciğerinin iflas etmesi nedeniyle nakil yapıldı. Uzmanlar, zayıflama çayları diye satılan ürünlerin sağlığa büyük zarar verdiğini, organları iflas ettirdiğini söyledi.
Ekran süresinin 2 saati dijital“Televizyon tüketimi Türkiye’de toplamda günlük 5 saat 40 dakikaya ulaşmış durumda. Bu sürenin yaklaşık 3 saat 40 dakikası geleneksel yayınlar, geri kalanın önemli bir kısmı artık dijital platformlara kaymış durumda.”
Ticaret Bakanlığı sahte yetkili servislere karşı tüketicileri uyardıTüketicilerin çeşitli ürünlerin bakım, onarım ve montaj hizmetleri için özellikle internet aramaları üzerinden ulaştığı yetkili servis bilgilerinin doğruluğunu, firmanın resmi internet sitesi veya Ticaret Bakanlığınca oluşturulan Servis Bilgi Sistemi (SERBİS) üzerinden doğrulamaları önem taşıyor.
TUSAŞ'tan dolandırıcılık uyarısıTürk Havacılık ve Uzay Sanayii A.Ş. (TUSAŞ), kurumun ismi ve logosu kullanılarak yapılan dolandırıcılık maksatlı reklamlara ilişkin vatandaşların dikkatli olmaları uyarısında bulundu.
YouTube yeni bir reklam modelini devreye sokuyorYouTube izlediğimiz videolardaki reklam işleyişinde yeni denemeler yapmaya devam ediyor. Firma şimdi de izleyicileri videolarda 'en yoğun' olarak izlediği anlardan sonra reklam göstermeye başlayacak.
Connected TV alanında gücünü artırıyorTürkiye’nin yenilikçi dijital reklam platformlarından TVekstra, Connected TV alanındaki büyümesini hızlandırarak önemli bir iş birliğine imza attı. Yerli televizyon markası Onvo ile yapılan anlaşma kapsamında, Onvo TV’lerin reklam satış ve envanter yönetim hakları TVekstra tarafından yürütülecek.
Bakan Kurum'dan Kanal İstanbul sorusuna cevapÇevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum "Kanal İstanbul ile ilgili bir konu şu anda gündemimizde yok" dedi. Bakan Kurum ayrıca "Kanal İstanbul üzerinden polemik yaratmak, konuyu başka alanlara çekmek çabası milletimiz nezdinde karşılıksız kalacaktır." diye ekledi.
İnternet alışverişinde büyük hile: Bu sitelere giriş yaptığınızda tuzağa düşmüş oluyorsunuzAntalya'da yaşayan A.O., kopyalanmış internet sitesinden elektrikli süpürge satın almak isterken 15 bin lira dolandırıldı. A.O.'nun avukatı, "Bilindik alışveriş sitesinin bir harfini iki harfini değiştiriyorlar. Genelde bu tarz sitelerde güvenlik sertifikası da bulunmuyor. Siz buralara giriş yaptığınızda tuzağa düşmüş oluyorsunuz" dedi.
Tüketiciler en çok "ayakkabı" için şikayetçi olduTicaret Bakanlığına geçen yıl ulaşan tüketici şikayetlerinde ilk sırayı 100 bin 448 ile ayakkabıya yönelik şikayetler alırken bunu kıyafet, kredi kartı üyelik ücretleri, cep telefonu, mobilya ve internet aboneliklerine ilişkin şikayetler izledi.
Tüketicilerin şikayetlerinin sayısı geçen yıl 136 bine yaklaştıTicaret Bakanlığı bünyesinde hizmet veren "Alo 175 Tüketici Danışma Hattı"na geçen yıl 135 bin 970 şikayet ulaştırılırken, bunların 40 bin 147'sini ayıplı mal ve hizmetlere yönelik şikayetler oluşturdu.
Tüketiciyi yanıltan cezasına katlanacakTüketiciyi yanıltan ilan ve reklamlar ile özellikle yüksek fiyatla fırsatçılık yapılan ürünlere karşı denetimlerini artıran Ticaret Bakanlığı, idari para cezaları uyguluyor. Fiziki ve online satış yapan firmalara karşı ayıplı mal ya da yönlendirme davranışlarına karşı tüketiciler ise farklı kanallar üzerinden kolaylıkla şikayetlerini iletebiliyor.
Reklamlar ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.