10.08.2016 - 17:03 | Son Güncellenme:
Facebook bu reklamların abartılı ve sinir bozucu olmayacağını ancak bu tarz programlar kullanmayan kullanıcılar gibi AdBlock kullanan kullanıcılarında reklamları göreceğini açıkladı. Bunda anlaşılmayacak bir durum yok sonuçta ücretsiz bir servis kullanılıyor ve bu tamamen opsiyonel. Üstelik bu platform reklamlardan kazandığı para ile ayakta duruyor.
Site de bazı iş kollarından ya da markalardan gelen reklamları görmemek mümkün. Bu yüzden kullanıcılar ilgilerini çekmeyecek olan reklamları işaretleyebilerek tekrar gözükmemesini sağlayabiliyorlar.
AdBlock reklam sektörünü toplamda 20 milyar dolar civarında zarara uğrattı. Sistem kolayca site kodları içerisinde yer alan reklamları tanıyarak bunları engelliyor. Facebook ise reklam kodlarını kendi bünyesinde gizleyecek ve kullanıcılara bu içerikler hala reklam olarak gösterilecek.