Ekonomiİç giyimi yüz yüze satıyor

İç giyimi yüz yüze satıyor

18.07.2014 - 02:30 | Son Güncellenme:

İtalyan De Agostini Grubu’nun bir parçası olan Fransız iç giyim markası ve doğrudan satış şirketi Florange, Türkiye pazarına girdi

İç giyimi yüz yüze satıyor

Yabancı iç giyim markalarının Türkiye ilgisi devam ediyor. ABD’li Victoria’s Secret’ın ardından şimdi de Fransız iç giyim markası olan Florange Türkiye pazarına girdi.
İtalya’nın dünyaca ünlü De Agostini Grubu’nun bir parçası olan Florange’nin Milano, Paris ve Lozan’da merkezleri bulunuyor. İç giyim doğrudan satış şirketi olan Florange’nin Türkiye Genel Müdürü Yeşim Şanal, “Türk Kadını dünyanın en zarif, en zevkli kadınlarından aslında. Florange’nin önemli bir misyonunun da Türk kadınına içindeki kadını hissettirmek olduğunu söyleyebilirim” dedi.

Yatırıma devam
Türkiye’de operasyonlarının diğer ülkelerdeki standartlarda yapılandığını belirten Şanal, “Bugüne kadar 1 milyon euro’luk bir yatırım yapıldı. Önümüzdeki iki yılda yatırım yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Haberin Devamı

700 danışmanı var
Florange olarak en önemli misyonlarından birisinin, sundukları iş fırsatı olduğunu ifade eden Şanal, “Biz Türkiye’de büyük fırsatlar yaratmak istiyoruz ve şu an 700 olan danışman sayımızı 2015 başına kadar 1500’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.
Şanal, şu bilgileri verdi: “İç giyim konusunda eğitimli Florange danışmanları, müşterilerle yüz yüze görüşerek onlara özel hizmet sunuyor. Bu çalışma modeli ile müşterilerimize daha yakın olup ihtiyaçlarını daha iyi anlıyoruz.”

KOZMETİK BAKIM
7 ürünü var
Fransız dermokozmetik markası Nuxe’ün temizleyici bakım serisi olan PÈtales de Rose’da farklı ihtiyaçlara, kullanım alışkanlıklarına ve cilt tiplerine uygun olarak düşünülmüş 7 ürün var.

Katlanan babetler
Topuklu ayakkabılar, uzun süren mesai saatleri, davetler ve eğlenceli saatlerin sonunda can yakan hale geliyor. Gratis bu soruna çözüm olacak Sidekicks katlanabilir çantalı babetleri satışa sundu.

Tamamlayıcı bakım
Urban Care ikili bakım setleri ile raflarda yerini aldı. Marka, Collagen & Keratin, Biotin & Keratin, Argan Oil & Keratin ve Intense Keratin serileri ile saçlara tamamlayıcı bir bakım sağlıyor.

İlk çizgilere karşı
Fransız dermokozmetik markası Lierac, ciltteki ilk çizgiler ve kırışıklıkların görünümüne yönelik geliştirdiği Initiatic serisini sundu. Serinin içeriğinde Goji berry bitkisi bulunuyor.

Haberin Devamı

Doğal bronzluk
Physicians Formula, doğal bronzluk ve parlak bir renk sağlamak üzere geliştirdiği BB Likit Bronzer ürününü sundu. Marka yetkilileri, “Ürün ciltte ağır bir his ve leke bırakmaz” diyor.

Kiraz yağı
Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları, ışığı yansıtma gücü için Kiraz Yağı’nı seçti. Kiraz yağı içeriğine sahip Ultra Parlak Ruj’da ayrıca kandelila mumu da bulunuyor.

Vestel’den kablosuz kulaklık
Vestel, Desibelkulaklık ve hoparlörlerini satışa sundu. Herhangi bir kabloya ihtiyaç duymadan bluetooth özelliğine sahip müzikçalar, bilgisayar, televizyon ve akıllı telefonlarla uyumlu çalışan Vestel Desibel kulaklıklar kırmızı, sarı, siyah ve beyaz olmak üzere 4 farklı renk seçeneğine sahip. USB ile şarj edilen Vestel Desibel kulaklık ve hoparlörler Vestel noktaları ve www.vestel.com.tr adresinde satışa sunuldu.