EkonomiKartal gol gol gol

Kartal gol gol gol

14.05.2016 - 02:30 | Son Güncellenme:

Beşiktaşlılar şampiyonluk koşusunu Kartal Yuvası’nda kutluyor. Şampiyonluk ihtimalinin artmasıyla birlikte kulübün Türkiye genelindeki lisanslı ürün mağazalarında büyük bir talep patlaması yaşanıyor. Beşiktaş’ın mağazalarında bu yıl rekor kırıldı. Şu ana kadar toplam 400 bin forma satışı gerçekleştirirken, kulüp 60 milyon TL ciro yaptı. Gomez forması yok sattı.

Kartal gol gol gol

Beşiktaş’ın 2015-2016 futbol sezonunda Spor Toto Süper Lig’de şampiyonluğu garantilemesi lisanslı ürün satış mağazası Kartal Yuvası’na talep patlaması yaşatıyor. Beşiktaş’ın evi olarak gördüğü Vodafone Arena’ya dönmesine şampiyonluk da eklenince liglerin bitmesine az bir süre kala Kara Kartal taraftarı alışverişe yüklendi.

Kartal Yuvası Genel Müdürü Esra Hoşcan, bu sezon şampiyonluğun garantilenmesinin Kartal Yuvası’na talebi artırdığını belirterek, “Talep artışında 3 yıllık hasretin sonunda yuvamıza dönmemiz de etkili oldu. Türkiye’nin en büyük Kartal Yuvası mağazasını Vodafone Arena’da açtık. Takımımızın şampiyonluğa koşması ve stad mağazamızın açılması ile Türkiye genelindeki tüm Kartal Yuvası mağazalarına gösterilen ilgi, heyecan ve yoğunlukta artışlar oldu” dedi.

Beşiktaş ürünlerine İstanbul dışında Anadolu’da da taraftar hücumu yaşanıyor. Şampiyonluk sonrasında ürünlerine sadece İstanbul’dan değil, Anadolu’dan da yoğun ilgi gösterildiğini vurgulayan Hoşcan, “Bu nedenle son yıllarda özellikle Anadolu’da çok sayıda Kartal Yuvası mağazası açtık. Ayrıca hem Türkiye hem dünyanın her yerinden taraftarlarımız ürünlerimize 7/24 kartalyuvasi.com.tr’den ulaşabiliyor” diye konuştu.

60 milyon TL ciro
Finansal rakamları hakkında da bilgi veren Hoşcan, “1 Haziran 2015-2016 dönemini kapsayan mali yılımızdaki ciromuz 60 milyon TL olacak. Gelecek yıl için ise 100 milyon TL ciro hedefliyoruz” dedi.

Beşiktaş’ın her sezon farklı popüler futbolcuları olduğuna da işaret eden Hoşcan, bu sezonun gol kralı olan Mario Gomez’in formasının en çok talep görenler arasında bulunduğunu, Quaresma, Oğuzhan, Sosa ve diğer futbolcuların formalarına da taraftarların yoğun ilgi gösterdiğini aktardı. Hoşcan, “Modeller de aynı şekilde her yıl yenileniyor ama çubuklu taraftarımız için her zaman favori. Kartal Yuvası’na giren taraftarlarımız ortalama iki ürün alıyor, sepet ortalaması tutarımız ise 95 TL” dedi. Karakartal’ın bu pazar günü oynanacak olan Osmanlıspor maçıyla şampiyonluk kupasını da alması bekleniyor. Esra Hoşcan, Osmanlıspor maçı gününde Vodafone Arena ve Beşiktaş’taki mağazalarının gece geç saate kadar açık kalacağını da belirtti.

76 mağaza
Kartal Yuvası, şu anda Türkiye genelinde 76 satış noktasında hizmet veriyor. Esra Hoşcan, “Bunların 3’ü mobil tır, 2’si internet sitesi ve 71’i fiziki mağazadan oluşuyor. İstanbul mağazalarımızın sayısı 33, kalan 38 mağaza diğer illerde bulunuyor” bilgisini verdi.

Kartal Yuvası’nın yeni sezon için belirlediği hedefler de yüksek. Esra Hoşcan, bu konuda “Önümüzdeki sezon özellikle Anadolu başta olmak üzere farklı illerde mağazalar açmayı planlıyoruz. Ayrıca ciromuz her yıl katlanarak büyüyor. 2016-17 sezonu için hedefimiz elbette büyük, stad mağazamızın açılmasını da dikkate alarak 2016-17 sezonunda ciromuzu önceki yılın 1.5 katına çıkartmayı hedefliyoruz” açıklamasını yaptı.

2001 yılında kuruldu

Kartal Yuvası, 2001 yılında kulübe mali kaynak sağlamak ve büyük Beşiktaş taraftarını lisanslı ürünlerle buluşturmak için BJKSTORE adıyla kuruldu. 2007 yılında yönetim kurulunun aldığı kararla ismi Kartal Yuvası olarak değiştirildi. Türk Dil Kurumu, bu isim değişikliği sonrasında Türk diline yaptığı destek üzerine kulübe ‘TDK Onur’ ödülünü verdi. Kurulduğu günden beri taraftarlarına şık tasarımlı, zengin ve kaliteli bir ürün yelpazesi sunuyor.

400 bin forma sattık

Esra Hoşcan, Kartal Yuvası’nın bu yıl 400 bin adetlik forma satışı gerçekleştirdiğini belirterek, şunları söyledi: “Özellikle son yıllarda kadın koleksiyonlarına ağırlık vermeye başladık, dişi kartalların hem maçlarda hem günlük yaşamda gururla ve rahatlıkla giyebileceği ürünler tasarladık, bunun sonucunda kadın koleksiyonu ürünlerimizin satışlarında da artış yakaladık.”
Nisan ayında Vodafone Arena mağazamızın açılışı ile eş zamanlı ‘Vodafone Arena ve Nostalji Forma Koleksiyonu’ çıkardık, bu koleksiyonlara taraftarımız büyük bir ilgiyle yaklaştı.”

KEŞFETYENİ
Devrim Özkan'ı çabuk unuttu! Yeni aşk resmen belgelendi
Devrim Özkan'ı çabuk unuttu! Yeni aşk resmen belgelendi

Cadde | 19.05.2025 - 07:06

Ünlü oyuncu Devrim Özkan'dan ayrıldıktan sonra adı sosyal medya fenomeni Duygu German'la anılan Galatasaray'ın yıldız futbolcusu Lucas Torreira'nın aşkı Galatasaray kutlamalarında ortaya çıktı.

Yazarlar