Ekonomi‘Ozmo’yu dünya markası yapmayı hayal ediyoruz’

‘Ozmo’yu dünya markası yapmayı hayal ediyoruz’

28.05.2015 - 02:30 | Son Güncellenme:

Çikolata ve çikolatalı ürünler sektöründe Biscolata, Luppo, Milango gibi markalarıyla faaliyet gösteren Şölen, çocuk kategorisindeki markası Ozmo’nun 15’inci yılını yenilenen yüzüyle kutluyor.

‘Ozmo’yu dünya markası  yapmayı hayal ediyoruz’


Ozmo’nun Şölen’in çocuk kategorisinde sektöre kazandırdığı çok önemli bir marka olduğunu ifade eden Şölen CEO’su Elif Çoban, “Ozmo’nun arkasında 15 yıllık yoğun bir emek var. Tam 15 yıldır Ozmo’nun yurtiçi ve yurtdışındaki pazar hedeflerine ulaşması için yatırım yapıyoruz” dedi. 180 milyon TL ciro büyüklüğüne ulaşan Ozmo’nun, Şölen’in yurtdışında en çok beğenilen markası olduğunu belirten Çoban, “Daha şimdiden komşu bazı ülkelerde pazar lideri oldu. Ozmo, doğal olmayan renklendirici ve aroma içermeyen ürünleriyle 15 yıldır çocukların hayatına lezzet ve eğlence katıyor. Ozmo’yu çocuk atıştırmalık pazarında bir dünya markası yapmayı hayal ediyoruz” dedi.

KEŞFETYENİ
Survivor'da yine olay! İsmail Balaban'ın cezası belli oldu
Survivor'da yine olay! İsmail Balaban'ın cezası belli oldu

Cadde | 15.05.2025 - 00:38

Acun Ilıcalı konseyde İsmail'in aldığı cezayı açıkladı. İşte Survivor'da merak edilen detaylar...

Yazarlar