EkonomiRenkli kozmetikte bayrak değişimi

Renkli kozmetikte bayrak değişimi

20.06.2025 - 07:01 | Son Güncellenme:

Türkiye’de renkli kozmetik alanında markalarından olan ve 80’den fazla ülkedeki güçlü iş hacmiyle dikkat çeken Flormar, gerçekleşen üst düzey atama ile uluslararası büyüme vizyonu doğrultusunda önemli bir adım attığını duyurdu. Markanın Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) Tuba Altunterim, 1 Haziran 2025 itibarıyla Flormar’ın yeni CEO’su olarak görevine devam edecek.

Renkli kozmetikte bayrak değişimi

2024 yılının ikinci yarısında Türkiye’nin önde gelen özel sermaye şirketlerinden Esas Private Equity, Tacirler Portföy ve Esas tarafından yönetilen Özel Sermaye 1 Girişim Sermayesi Fonu ve Credia Partners’ın yatırımlar bölümü Flormar’ı satın alarak önemli bir yatırıma imza atmıştı. Yatırımcı ortaklarıyla güçlenen Flormar yüzde 80’i kadınlardan oluşan çalışan kadrosu ve kadınları odağına alan marka kimliğiyle, marka değerini yükseltmeyi, müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamayı ve ürün portföyünü geliştirmeyi hedefliyor.

Haberin Devamı

Tuba Altunterim, 2021 yılından bu yana Chief Marketing Officer görevini üstlenirken; Flormar markasının dönüşümünde önemli bir rol oynamıştı.

KEŞFETYENİ
Survivor'ın eski şampiyonunu gören tanıyamıyor! 'Bambaşka biri'
Survivor'ın eski şampiyonunu gören tanıyamıyor! 'Bambaşka biri'

Cadde | 20.06.2025 - 06:31

Survivor 2023 şampiyonu Nefise Karatay, Instagram'ı sık kullanan ünlülerin başında geliyor. Yeni paylaşım yapan Nefise Karatay, yaşadığı değişimle dikkatleri çekti.

Yazarlar