Ege Başarıda sınır yok

Başarıda sınır yok

20.03.2005 - 00:00 | Son Güncellenme:

Milliyet Buluşmaları, İzmir iş dünyasından sonra bu kez reklam dünyasını bir araya getirdi. Zirveye çıkan ajanslar ödüllendirildi. Fırsatlar ve sektörel hedefler ele alındı

Başarıda sınır yok

Medya devi, Egedeki toplam tirajların yüzde 45ine sahip Doğan Gazetecilik yeni ufuklar açtı axege011.jpg Milliyet Buluşmaları bu kez İzmirdeki reklam sektörünün temsilcilerini bir araya getirdi. Sorunlar, çözüm önerileri ve beklentiler üzerine fikir alış verişi yapıldı. Ekonomik krizlerin geride kalması, piyasanın canlanmasıyla, başarı grafiğindeki tırmanışın devam edeceği görüşünün ortaya çıktığı toplantıya, Doğan Gazetecilik Reklam Grup Başkanı Viki Habif, İş Geliştirme Direktörü Tijen Mergen, Milliyet Gazetesi Reklam Genel Müdürü Funda T. Sıdalı, Posta Gazetesi Reklam Genel Müdürü Hülya Şamlı katıldı. Küçük Kulüp Alyansta İzmirin önde gelen ajans sahiplerinin katıldığı buluşmada Viki Habif, Doğan Gazetecilikin çatısı altındaki Milliyet, Posta, Radikal ve Fanatik gazeteleriyle Egedeki toplam tirajın yüzde 45ine ulaştığını açıkladı. Habif, reklamverenle müşteriyi buluşturmak için, piyasanın aslan payına sahip Doğan Gazetecilikin yarattığı sinerjiyi çok iyi değerlendirmek gerektiğini söyledi. "Bölgenin potansiyeli ve yaşanan gelişmeler, hepimizin geleceğe daha da umutlu bakmamızı sağlıyor. Ajanslar bizim vazgeçilmez aile bireylerimizdir. Milliyet Buluşmalarıyla daha sık görüşmeyi umuyoruz. Reklam pastasının daha çok büyümesi için karşılıklı çaba sarfedeceğiz. Bizi sevindiren İzmirli reklam ajanslarının 2004ü başarıyla geride bırakması oldu. Ortaya çıkan yeni fırsatlarla, bu yıl aynı başarının daha da artacağı na inanıyorum" diyen Habif, özetle şunları söyledi: Tirajın aslan payı "Milliyet Ege, Milliyet Business Ege ve Posta Ege bölgede önemli bir ağırlığa sahip. Türkiyenin en fazla gelişen, en yüksek satın alma gücüne sahip bölgesi Egede alışveriş tercihlerinde de yayın organlarımız etkin bir rol oynuyor. Bölgenin sosyal yaşantısına, ekonomisine katkı sağlıyor. İzmirde başlayıp diğer bölgelere de örnek olan Business Ege tamamen İzmirde hazırlanıyor ve tüm Türkiyede dağıtılıyor. Yani Egeli işadamlarının Türkiyedeki sesi oluyor. Haftalık Milliyet Rehber ekimiz, sanattan eğlenceye hafta boyu el altında tutulması gereken bir kılavuz gibi. Bu mecralarla 2005te bölge bazında da önemli bir sıçrama yapacağımıza inanıyorum" 2005te daha yükseğe Habif, "Büyük rağbet gören, müşteriyle satıcıyı buluşturan Vitrin, Ev ve Emlak eklerimiz, okurumuzdan gelen talep üzerin birleştiğini belirtti. Habif, "Yepyeni, daha zengin içerikli, mobilyadan ev ve arsa fiyatlarına geniş haber yelpazesine sahip Milliyet Emlak her cumartesi okurlarla buluşacak ve aynı zamanda gayrimenkul borsasının nabzını tutacak, yatırımcının isabetli tercih yapmasını sağlayacak." dedi. Emlak pazarına dikkat Samimi atmosferdeki toplantıda, İş Geliştirme Direktörü Tijen Mergen de, "doğru insan, doğru iş" sloganıyla hareket eden insan kaynakları gazetesi Milliyet Kariyerimle ilgili bilgi verdi. Miliyet Kariyerimin her geçen gün büyüdüğüne dikkat çeken Mergen, Doğan Gazetecilik olarak merkezde olduğu gibi, bölgede de ajanslarla daha yoğun ortak etkinlikler gerçekleştirileceğini, böylece daha farklı bir sinerji yaratılacağını söyledi. Biz bir aileyiz Doğan Gazetecilik Ege Bölge Temsilcisi Bülent Zarif de, 2005 yılında İzmirdeki Milliyet ailesinin en önemli fertlerini oluşturan ajanslarla daha sık bir araya gelmeyi planladıklarını belirterek, reklam pastasının daha da büyümesi için ortak yeni projeler üreteceklerini dile getirdi. Pastayı büyütmeliyiz VİKİ Habif, Milliyet Gazetesinin Türkiye temsilcisi olduğu, "Reklam Olimpiyatı" diye adlandırılan, Uluslararası Lions Yarışmasında ilk kez İzmir elemesi yapılacağını açıkladı. İzmirdeki ajansların gerek ulusal, gerekse Milliyet Ege ve Milliyet Business Egede yayınlanan reklamlarının ön elemeden geçeceğini ifade eden Habif, seçilen eserlerin Türkiye finali için İstanbuldaki büyük jüriye gönderileceğini kaydetti.İzmirli ajansların arasında da İstanbuldaki ajanslar kadar güçlü olanların bulunduğunu söyleyen Viki Habif, şu bilgileri verdi: "Bu, İzmirdeki ajanslar için önemli bir fırsat. Seçilen eserler direkt olarak İstanbuldaki büyük jüriye gidecek. Buradaki değerlendirmenin ardından, Fransanın Cannes kentindeki yarışmada Türkiyeyi temsil edecek eser belirlenecek."Viki Habif, yarışmayla ilgili gerekli bilgiye www.milliyet.com.tr/lions/2005 web sayfası üzerinden ulaşılabileceğini ifade etti. Büyük yarışma büyük heyecan Anahtar Tanıtım (Hakkı Kesirli, Savaş Ekşi), Ayrıntı Reklam (Özen Rodop), D&S Production (Deniz Gökmen, Serhat Demirel), Dev Ajans (Erhan Gölbey), Dominant İletişim (İsmet İmrak),Dor Ajans (Atilla Ortanoğlu), Dora Tanıtım (Merih Sezgin), Ege Tanıtım (Cumhur Küçükkahveci), Elf Ajans (Nalan Oğuz), Element Tanıtım (Gediz Ersin), Elka (Kaan Şeker), Freelancegroup (Güler Sarıgöl), Grafik Mar Reklam (Sedat Candaş), Grafiksel (Barış Aytaç), Grafiş Reklam (Ömer Tarkan), Has Ajans (Harun Aygün, Semran Göbeklioğlu), İldaş (İlhan Bilgehan), İmbat Reklam (Nuray Atilla), Karluk Ajans (İbrahim Yoğurtçu), Lojistik Reklam (Necdet Pirinçal), Maya Tanıtım (Erol Yaraş), Medya Em (Esin Uzunatağan, Ardahan Uzunatağan), Papatya Reklam (Gamze Karadede), Parma Reklam (Maksude Kılınç, Öcal Zehir), PRM (Fatoş Şen), Reklam Merkezi (Hakkı Sal), Rekmar Reklam (Mustafa Erdem), Sam Reklam (Süleyman Güzin), Scala Martı Tanıtım (Işıl Çallı Öziş), Tar Ajans (Erol Hülagü), Tasar İletişim (Murat Türkay, Levent Yücesoy), Titizler Tanıtım (Şehabettin Bulut), Uygur Oba Reklam (Atıl Çınar, Atilla Yaman), Üçüncü Boyut (Selim Aydaş), Mavi Nokta (Selahattin Yarenci). İzmirin A Takımı buluştu