EkonomiBirikim açığının ilacı bİreysel emeklİlİk

Birikim açığının ilacı bİreysel emeklİlİk

08.11.2012 - 02:30 | Son Güncellenme:

Bireysel Emeklilik Sistemi’nin, Türkiye’deki birikim açığının kapanması açısından etkili bir araç olacağını belirten ING Emeklilik CEO'su Jetse de Vries, bireysel emeklilikteki yeni yasal düzenlemelerin hem müşterilere hem de emeklilik piyasasına faydalı olacağını ifade etti

Birikim açığının ilacı bİreysel emeklİlİk

Hayat sigortaları ve Bireysel Emeklilik Sistemi’yle (BES) ilgili yeni yasal düzenlemeleri değerlendiren ING Emeklilik CEO'su Jetse de Vries, değişikliklerin hem müşteriler, hem de Türkiye’deki emeklilik piyasası açısından iyi olacağını söyledi.
Düzenlemelerin iş imkânlarını da artıracağını belirten de Vries, “Kendimize bir plan hazırladık ve bu yolda fon büyüklüğünde 1 milyar TL’yi geçtik. Önümüzdeki yıllarda bunu beş katına çıkarmayı hedefliyoruz” dedi. De Vries, yasal düzenlemelerin Türkiye’deki birikim açığını kapamak açısından da çok faydalı olacağını ifade ederek şöyle devam etti: “Fakat bazı şeyleri daha farklı yapmamız gerekecek. Çünkü bu değişikliklerle birlikte bireysel emeklilik şirketlerinin kâr marjları da düşecek.
Biz de ING Emeklilik olarak bu sebeple hem ürünlerimize hem de kanallarımıza yatırım yapacağız.
Şu an iki kanalımız var, bunların biri acentelerimiz, diğeri ise ING Bank. Banka kanalının çok daha fazla iş üreteceğine kesinlikle inanıyoruz. Acente kanalımız da harika bir iş çıkarıyor. Satışları oldukça iyi bir durumda, onlara yatırım yapmaya ve inanmaya kesinlikle devam edeceğiz”.

Haberin Devamı

ING EMEKLİLİK TÜRKİYE’DE BÜYÜYECEK
Jetse de Vries, bireysel emeklilikteki ürünleri geliştirmek üzere planları olduğunu ve artık müşterilere sunulan fonların çeşitlenmesini sağlayacak daha fazla imkânın ortaya çıktığını da belirterek şunları söyledi:
“Hayat branşında faaliyet göstermeye iki yıl önce ve banka aracılığıyla sattığımız birikimli hayat poliçeleriyle başladık, gidişattan da memnunuz. Ayrıca acente kanalıyla da hayat ürünleri satmaya başladık, o da çok iyi gidiyor.
Acentelerimizin hem emeklilik hem hayat ürünleri satması bizim için çok önemli. Ürünlerimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Hatta tüm iş planımıza bakacak olursak, hem iş alanımızı genişletmek istiyoruz, hem de piyasada dört temel yapı taşı üzerine odaklanarak büyümek istiyoruz.
Bunları şöyle sıralayabiliriz: Daha çok sayıda ve daha büyük acentelerle çalışmak, banka kanalıyla ilişkilerimizi derinleştirmek, daha fazla ürüne sahip olmak ve son olarak, kârımızı çoğaltmak için kurumsal alanda da iş yapmak. Sonuncusu kurumsal işler.
Bu alanda iş yapmaya küçük bir birimle bu yılın ocak ayında başladık ve şu an yeni iş alanlarımızın üçte birini, aynı zamanda tüm işlerimizin de yüzde 15’ini kurumsal taraf oluşturuyor. İşimizin bu kısmı çok hızlı gelişiyor ve piyasada bu konuda ciddi bir ihtiyaç olduğuna inanıyoruz.”

Haberin Devamı

Sigorta bilinci, talebi de arttıracak

HDI Sigorta Genel Müdürü Orhan Arıkçı, özellikle hayat dışı sigorta sektöründeki son dönem prim üretimine bakıldığında, kârsızlıktan dolayı “frene basıldığını” ifade etti.
Arıkçı, sigorta sektöründe, hayat dışı sigortalarda yaşanan teknik zarardan ötürü HDI Sigorta da dahil olmak üzere, diğer elementer sigorta şirketlerinin sadece üretim odaklı olmayıp, zararlı branş üretimlerini azaltma yoluna gittiklerini aktardı. Kârlı bir pazarda gerek prim üretiminde, gerekse şirketlerin üretim sıralamasında daha farklı sonuçların ortaya çıkabileceğini söyleyen Arıkçı, net ve doğru şirket stratejisinin başarıyı etkilediğini belirtti.
Arıkçı, bunun yanı sıra özellikle bu zor dönemde satış ortakları ve tüketicilerle olan iletişimin ve hizmet kalitesinin önemli olduğuna dikkat çekti. Tüketicinin bilinçlenmesi ve ekonominin gelişmesiyle birlikte, kişilerin zorunlu sigorta branşlarının dışında, diğer rizikoları da sigortalama isteğinin artacağına dikkat çeken Arıkçı, öncellikle bugün üretimde payı sadece yüzde 3 olan hayat ve bireysel emeklilik branşlarının sektördeki toplam payının gelecekte çoğalacağını aktardı.
Hızlı, gelişen ve büyüyen sigorta sektöründe, geçerli tek rekabet kuralının kesinlikle “hizmet kalitesi” olacağını vurgulayan Arıkçı, “Tarife ve fiyat rekabeti azalacak, tüketici ve ona yönelik kapsamlı riziko analizi, satış öncesi doğru bilgilendirme/yönlendirme, satış sonrası hizmet kalitesi, hasar sürecinde ulaşılabilirlik ve iletişim kalitesi gibi unsurlar gittikçe artacak olan rekabet ortamında, şirketleri farklılaştıracaktır” dedi. Bu durumun sektörü sadece üretim odaklı etkilemeyeceğini, aynı zamanda sektöre karşı pozitif imajı güçlendireceğini söyledi.

Haberin Devamı

Trafik müşterisi ‘Axa Sigorta’ dedi

Haberin Devamı

Axa Sigorta, 2012 yılının ilk yarısında trafik sigortalarında en çok tercih edilen şirket olarak liderliğini sürdürüyor. Özgün fiyatlama politikası ile müşterilerin trafik sigortalarındaki ilk seçimi olan Axa Sigorta, birinci yarıyılda 1.888.945 poliçe ile en yakın rakibinin yaklaşık 2 katı kadar üretim yaptı. İlk 6 ayda geçen yıla göre yüzde 35’lik büyüme ile pazar payını yüzde 24,7’ye çıkaran Axa Sigorta, trafik sigortalarındaki iddiasını artırarak 8’inci ay sonunda pazar payını bir puan yükseltti ve yüzde 40 büyüme ile yüzde 25,7 pazar payına ulaştı. Trafik sigortalarında sektörde en çok öne çıkan şirket olan Axa Sigorta bağımsız araştırma şirketi TNS tarafından yapılan marka bilinirlik araştırmasına göre, trafik sigortası denilince tüketicilerin aklına ilk gelen sigorta şirketi oldu. Katılımcılara şirketlere ilişkin özenli, ulaşılabilir ve güvenli olma gibi kriterler sorulduğunda ise Axa Sigorta sektördeki diğer şirketlere göre en fazla adı anılan şirket oldu.

Haberin Devamı

Güneş Sigorta’dan 350 liradan başlayan sağlık sigortası

Türkiye geneline yayılan anlaşmalı kurum ağı ile sigortalılarına, farklı prim ve teminatlar içeren geniş bir sağlık sigortası yelpazesi sunan Güneş Sigorta, Okyanus Sağlık Sigortası’na iki yeni plan ekledi. Yatarak tedavi güvencesi içeren Beyaz ve Kırmızı planlar ile sigortalılar, üst segment sağlık kurumlarında kullanabilecekleri ayrıcalıklı teminatlara, 350 liradan başlayan fiyatlarla sahip olabiliyor.
Beyaz Plan, limitsiz yatarak tedavi imkanı sunarken, Kırmızı Plan’da bu teminat 40 bin lira limit ile yer alıyor. Sağlık sigortalarındaki yaygın uygulamaların aksine 2 yıl gibi kısa sürede ömür boyu yenileme garantisi veren Güneş Sigorta’nın kullanıma bağlı ek prim uygulaması da bulunmuyor.
Planlar kapsamında poliçe sahiplerine özel, ücretsiz hizmetler de sunuluyor. 18 yaş üzeri tüm sigortalılar, yılda bir kez Diş Paketi (diş muayene, diş röntgeni ve diş temizliği), Psikolojik Danışmanlık ve Diyetisyen hizmetlerinden yararlanabiliyor.
Ayrıca 40 yaş üzeri kadın sigortalılar meme kanserinin erken tanısının en etkili ve en başarılı yöntemlerinden olan Kontrol Mamografisi, erkek sigortalılar ise prostat kanserinin en önemli tanı yöntemlerinden olan Kontrol PSA hizmetinden yine yılda 1 kez faydalanabiliyorlar.

AEGON: Yarını değiştirelim

AEGON Emeklilik ve Hayat, yöneticilerini ve satış hedeflerini tutturan satış ekibini Antalya Lykia World Otel’de gerçekleşen konferansta buluşturdu. 290 kişinin katıldığı ve başarılı satış ekiplerinin ödüllerini aldığı konferansta, AEGON Türkiye Genel Müdürü Uğur Tozşekerli ile AEGON Orta ve Doğu Avrupa CEO'su ve AEGON Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Gabor Kepecs de sunumlarıyla konferansta yer aldı. AEGON Türkiye’nin gelişiminden övgüyle bahseden Kepecs, hayat sigortasında her yıl katlanarak büyüdüklerini söyleyerek, performanslarından dolayı satış ekiplerine teşekkür etti. AEGON Emeklilik ve Hayat’ın marka stratejileri ve hedefleri doğrultusunda, her yıl farklı bir konsept belirleyerek gerçekleştirdiği toplantının bu seneki konsepti “Yarını Değiştirelim” oldu.
Yarını şekillendirerek müşterilerin ihtiyacını en doğru şekilde belirlemek ve gelecekte onlara en iyi finansal ortamı elde etmelerinde yardımcı olmak için var olduklarını belirten AEGON, “Yarını müşteriler için değiştiriyoruz” diyerek, artık tüm işlerinin merkezinde “müşteri”nin olduğunu vurguladı.

KEŞFETYENİ
İki ünlü sevgiliden aşk dolu poz! Yeni saçları olay oldu
İki ünlü sevgiliden aşk dolu poz! Yeni saçları olay oldu

Cadde | 07.06.2025 - 08:44

Son dönemin en popüler oyuncularından Kubilay Aka, imaj değişikliğine gitti. Saçlarını pembeye boyayan Aka, sevgilisi Hafsanur Sancaktutan ile dudak dudağa bir fotoğrafını da sosyal medyada paylaştı.

Yazarlar