Ramazanda Sağlıklı Beslenme

Ramazanda Sağlıklı Beslenme

Son dakika ramazanda sağlıklı beslenme haberleri ile ilgili Milliyet'e eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan ramazanda sağlıklı beslenme gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan ramazanda sağlıklı beslenme haber sayfamızda...

Ramazanda Sağlıklı Beslenme

haber başlıkları altta listelenmiştir. Son dakika haberleri de dahil olmak üzere şu ana kadar eklenen toplam 130 ramazanda saglikli beslenme haberi bulunmuştur.
Oruç tutarken beslenmede dikkat edilmesi gerekenler - Ramazanda ne yemeli?
Oruç tutarken beslenmede dikkat edilmesi gerekenler - Ramazanda ne yemeli?Ramazanda oruç tutarken ne yemeli, ne yememeli? Yaşanan salgın nedeniyle birçok kişi bağışıklık sisteminin zayıflayacağı düşüncesiyle oruç tutmak konusunda kararsızlık yaşıyor. Pandeminin olması sorun değil. Sorun pandemi sürecinde vücudunuzu doğru şekilde korumak. "Hasta olmayan ve bu salgından etkilenmemiş kişiler arzu ettiği takdirde oruç tutabilirler" diyen Koruyucu Sağlık Uzmanı Prof.Dr.Oğuz Özyaral, ramazana dair beslenme önerilerinde bulundu
13.04.2021Genel Sağlık
Oruç tutarken bağışıklığı korumak için öneriler
Oruç tutarken bağışıklığı korumak için önerilerCorona virüs salgını devam ediyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Dyt. Derya Fidan bu günlerde oruç tutarken bağışıklığı korumak için önerilerde bulundu.
Ramazanda sloganınız her öğün sebze olsun
Ramazanda sloganınız her öğün sebze olsunKoronavirüs salgını nedeniyle bu ramazan ayını evde karşılıyoruz. Sağlığımızı korumak için daha da özen göstermemiz gereken bu dönemde doğru beslenmenin ipuçlarını Diyetisyen Burak Alifaki veriyor.
Ramazanda mutlaka tüketilmesi gereken 5 mucize besin
Ramazanda mutlaka tüketilmesi gereken 5 mucize besinCorona virüs salgını nedeniyle ramazanı herkes evinde sakince geçirecek. Ancak ne olursa olsun sahur ve iftar sofraları yine büyük bir zevkle kurulacak. Tabii burada önemli olan ramazanın rehavetine kapılmadan sağlıklı bir şekilde bu süreci atlatabilmek. Bunun için de birtakım şeylere dikkat etmemiz şart. Peki, ramazanda soframızdan asla eksik etmememiz gereken besinler nelerdir? Ramazanda tüketilmesi gereken 5 mucize besini, Beslenme ve Diyet Uzmanı Ulaş Özdemir sıraladı
Canan Karatay'dan ramazanda sağlıklı beslenme önerileri
Canan Karatay'dan ramazanda sağlıklı beslenme önerileriİç Hastalıkları ve Kardiyoloji Uzmanı Prof. Dr. Canan Karatay, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ramazan ayının insan sağlığı için çok önemli olduğunu, sıcak ve uzun günlerde oruç tutarken bol su tüketilmesi gerektiğini söyledi.
Ramazanı sağlıklı geçirmek için bunlara dikkat edin
Ramazanı sağlıklı geçirmek için bunlara dikkat edinRamazan ayı birkaç yıldır yaz mevsimine denk geliyor. Hal böyle olunca oruç tutarken sağlığımızı da dikkat etmek daha fazla önem kazanıyor. Dikkat dağınıklığı, baş ağrısı, asabiyet ve yorgunluğun sizi ele geçirmemesi için oruç tutarken dikkat etmeniz gerekenler nelerdir?
29.05.2018Gündem
Orucumuzu nelerle açmamalıyız?
Orucumuzu nelerle açmamalıyız?Türkiye Endoskopik ve Laparoskopik Cerrahi Derneği Başkanı Prof. Dr. Ersoy uyardı; "Demli çay kahve ve asitli içecekle oruç açmayın"
Ramazan'da sağlıklı bir mide için tavsiyeler
Ramazan'da sağlıklı bir mide için tavsiyelerRamazan öncesinde bilinen kronik rahatsızlığı olanlar, sürekli ilaç kullanan kişiler, mutlaka kendilerini takip eden hekime başvurarak, orucun hastalıkları üzerinde etkisi olup olmayacağı hakkında bilgi almalıdırlar.
29.05.2017Genel Sağlık
Ramazan'da hangi besin nasıl tüketilmeli?
Ramazan'da hangi besin nasıl tüketilmeli?Ramazan'a özel 30 güne 30 önemli öneri
Ramazan'da enerjiyi koruyacak besinler
Ramazan'da enerjiyi koruyacak besinlerRamazan'ın yaz aylarına denk gelmesi bitkinliğe ve konsantrasyon eksikliğine neden olabiliyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Merve Gizem Bahçıvan Ramazan'da enerjiyi korunmak için tüketilmesi gereken 12 besini anlattı.
Ramazan'da sağlıklı beslenme için ipuçları
Ramazan'da sağlıklı beslenme için ipuçlarıSofra/Compass Group Türkiye Ülke Diyetisyeni Nilay Coşkun, iftardan sahura kadar yediğimiz yiyeceklerin niteliğinin, miktarının ve alışkanlıklarımızın bu süreçteki dayanıklılığımızı doğrudan etkilediğini belirtiyor.
Süt ve süt ürünleri tok tutuyor
Süt ve süt ürünleri tok tutuyorProf. Dr. Funda Elmacıoğlu, süt ve süt ürünlerinin tok tuttuğunu söyleyerek sağlıklı Ramazan için süt tüketmeyi önerdi.
Ramazan'da ağız ve diş sağlığı
Ramazan'da ağız ve diş sağlığıMed. Dent. İbrahim Edhem Mahrebel, Ramazan ayında ağız ve diş sağlığının koruması için dikkat edilmesi gerekenleri sıraladı.
2-3 litre su tüketilmeli!
2-3 litre su tüketilmeli!Normalde 2 litre olan su ihtiyacı yaz aylarında 3 litreye çıkıyor. Uzman Diyetisyen İpek Ağaca Özger kaybedilen sıvıları yeterli su tüketimiyle yerine koymanın sağlığımız açısından oldukça önemli olduğunu söyledi.
Orucunuzu meyve suyuyla açın
Orucunuzu meyve suyuyla açınUzmanlar, iftarı meyve suyuyla açmanın da uzun süren açlıktan sonra düşen kan şekerini kısa sürede yükselteceğini belirtiyor.
İftarda acı ve baharat ülser yapıyor!
İftarda acı ve baharat ülser yapıyor!İftarda baharatlı ve acılı yiyeceklerden uzak durulması gerektiğine dikkat çeken Yrd. Doç. Dr. Engin Türkmen, aksi takdirde önce gastrit, daha sonra ise ülser gibi hastalıklarla karşı karşıya kalınabileceği uyarısında bulunuyor.
Ramazan'da susamamak için ne yapmalı?
Ramazan'da susamamak için ne yapmalı?Yemek.com kavurucu sıcaklarda oruç tutarken dikkat edilmesi gerekenleri, Ramazan'da susamamak için sofralardan uzak tutulması ve mutlaka yenmesi gerekenleri derledi.
Bel çevresinde yağlanma yapıyor
Bel çevresinde yağlanma yapıyorBeslenme ve Diyet Uzmanı Cansu Kolukırık “Gün içerisinde yavaşlayan metabolizmaya iftarla beraber yağlı ve kalorili besinleri yüklemek, besinlerin vücutta yağ olarak depolanmasını sağlar.“ dedi.
İftar ve sahuru öğünlere bölün
İftar ve sahuru öğünlere bölünBeslenme Uzmanları Nilhan Esim ve Seniha Selen Acar, metabolizmayı yavaşlatmadan oruç ve beslenmeyi yönetebilmek için; neyi, ne zaman ve hangi ölçüde yemeniz gerektiğine dair önemli bilgiler paylaştı.
Günde bir avuç pikan cevizi
Günde bir avuç pikan ceviziGünde ortalama 100 gram tüketilen pikan cevizinin sağlığa faydaları saymakla bitmiyor. Yapılan araştırmalara göre, pikan cevizi ağaç yemişleri içerisinde en yüksek antioksidan değere sahip.
NG Afyon’dan  Ramazan tatili
NG Afyon’dan Ramazan tatiliGeleneksel ramazan etkinliklerini, şifalı sulardan gelen sağlıklı yaşam konseptiyle birleştiren NG Afyon, ramazan ayında konuklarını ruh ve bedenlerini dinlendirebilecekleri içsel bir yolculuğa çıkarmayı hedefliyor.
13.06.2016Ekonomi
Ramazan'da susuz kalmamak için öneriler
Ramazan'da susuz kalmamak için önerilerWaternet Sağlıklı Beslenme Uzmanı Diyetisyen Canan Aksoy, suyun yerini başka hiçbir içeceğin tutmayacağının altını çiziyor.
İftar ve sahuru ikiye bölün
İftar ve sahuru ikiye bölünUzman Diyetisyen ve Bariatrik Beslenme Uzmanı Nazlı Acar, iftar ve sahur öğünlerinde tek seferde çok yemek yerine ara vererek ikişer öğün yemeyi tavsiye ediyor.
Oruç tutarken sağlığınızdan olmayın!
Oruç tutarken sağlığınızdan olmayın!Gastroenteroloji Uzmanı Doç. Dr. Binnur Şimşek “Ramazan’da yeterli ve dengeli beslenmemek ve beraberinde gelen hareketsizlik sonucunda hızla kilo alma riski ile karşı karşıya kalabiliriz." dedi.
13.04.2020Ramazan
Oruç tutarken çok fazla uyumayın!
Oruç tutarken çok fazla uyumayın!Diyetisyen Özlem Araz, Ramazan’ı zinde geçirmek isteyenler için sağlıklı beslenme tavsiyeleri verdi.

Benzer Haber Etiketleri

ramazanda sağlıklı beslenmeoruçiftarda ne yemeliramazanda beslenmeramazanda beslenme nasıl olmalı

Ramazanda Sağlıklı Beslenme ile ilgili olan tüm haber başlıklarını şu an bulunduğunuz sayfa üzerinden takip edebilirsiniz. Haberlerin detaylarını okumak isterseniz haber başlıklarına tıklayabilir, daha eski gelişmeleri görmek isterseniz ise sayfanın altında yer alan sayfa numaralarına tıklayabilirsiniz.