Editörün SeçtikleriModa seks kokmalı

Moda seks kokmalı

18.06.1999 - 00:00 | Son Güncellenme:

Moda seks kokmalı

Moda seks kokmalı


Ürünleri ve reklamlarıyla olay yaratan Calvin Klein, homoseksüel iddialarını reddetmedi

Bedri Gümüş Frankfurt


Kendisinden çok, öncelikle üzerinde isminin yazılı olduğu erkek külotları, parfüm ve blucinleriyle tanınan Calvin Klein, Alman "Der Spiegel" dergisine verdiği demecinde, ürettiği her ürünün tutulmasını seks kokmasına bağladığını belirtti.
Ürünlerinin tanıtımı için yapılan tüm reklam kampanyalarında seksin de ön plana çıktığını anlatan ünlü ABD'li modacı, birçok afişinin tartışma konusu olmasından rahatsızlık duymadığını söyledi. Özellikle "Obsession" adlı parfümde çıplak modellerin kullanılmasının doğru bir seçim olduğunu ifade eden Calvin Klein, "Bu parfümün insanlarda sadece seks duygusu uyandırmasını istiyordum. O nedenle reklamının da seks çağrımı yapması çok doğaldır" dedi.
Klein, isminin dünya markasına dönüşmesini 1980 yılında Brooke Shields ile yapılan reklam kampanyasına borçlu. Dönemin en genç yıldızı Shields'in fermuarı açık bir blucinle poz verdiği kampanyanın, "Hiçbir şey benimle Calvin'imin arasına giremez" şeklindeki sloganı da büyük yankı uyandırdı.
Sonraki yıllarda düzenlenen reklam kampanyalarında eşcinsel tipli erkekleri kullanmasıyla gündeme gelen ve hakkında homoseksüel söylentileri çıkarılan Klein, "Benim modam herkes içindir. Ben modamla insanlara imaj kazandırıyorum. Benim ne olduğumu merak edenler dedikodu dergilerini okusunlar. Ne yazıyorlarsa doğrudur" diye konuştu.
Amerika'da imaj sahibi olmak isteyen erkeklerin Calvin Klein külotlarını tercih etmesi ise, modacının 32 yaşındaki kızı Marci'nin pek hoşuna gitmiyor. Genç kadın, birlikte olduğu erkeğin külotunda babasının isminin bulunmasından rahatsız olduğunu söylüyor.

EN ÇOK OKUNANLAR

Vücut Kitle İndeksi Hesaplama

Sağlığınızı kontrol altında tutmak için Vücut Kitle İndeksi (VKİ) hesaplama aracını deneyin!

VKİ HESAPLA
KEŞFETYENİ

İlgili Haberler