Stil Türk kadını modayı daha sıkı takip ediyor

Türk kadını modayı daha sıkı takip ediyor

03.09.2014 - 11:45 | Son Güncellenme:

Türk kadınının moda eğilimleri başarılı tasarımcı Serpil Özerden anlattı.

Türk kadını modayı daha sıkı takip ediyor

Kasha Kreatif Direktörü ve Kurucu Ortağı Serpil Özerden, Türk kadınının modayı eskiye göre daha sıkı takip ettiğini belirterek, “Dünya modasında ne etkinse Türk kadını da onu giyiyor. Ama önceliği her zaman rahatlığa veriyor. Kadınımız; tüm dünyadaki kadınlar gibi şık ve kadınsı olmak istiyor” diye konuştu.

Haberin Devamı

Günlük koşturmacanın içinde bile Türk kadınının modayı önemsediğini belirten Özerden şunları söyledi:

“Kadınımız her koşulda moda giymeyi önemsiyor. Hem eşi hem arkadaşı hem de bulunduğu toplum tarafından daha iyi fark edilmeyi amaçlıyor. Geleneksel yaşam biçiminden kendine değer veren yaşam biçimine doğru ilerliyoruz. Çilekeş kadın tipinin yerini birey kadın alıyor”

Türk kadınının kendini yeniden keşfettiğini anlatan Özerden şöyle konuştu:


“İki tip Türk kadını var. Biri şehirde yaşayan, diğeri de Anadolu’da. Bu iki kadın tipinin tarzları ayrışsa da iki taraf da modern ve trend giyinmek istiyor. Artık Anadolu ya da İstanbul olarak ayırmaksızın tüm Türkiye modaya dahil oldu. Ama moda anlayışını biraz da toplumsal baskı şekillendiriyor. Yani demode olana tepki doğuyor. Kadın, bu baskıyı da üstünde hissediyor. İşte bu yüzden kadınlar kendini iyi hissetmeye ve moda giymeye eğilim gösteriyor”

Türk kadınının tarzının oturduğunu vurgulayan Özerden, “Artık daha bilinçliyiz. Moda, şık ve güzel giyiniyoruz. Genel trendleri de çok iyi takip ediyoruz. Çünkü eskiye göre giyim tarzı özgürleşti. Büyük modacıları takip eden gençlerimiz var. Zıtlıkların uyumu adı altında bir trend var. Bunları daha çok yeni nesil takip ediyor. Uyumsuzlukta uyum yakalayarak modaya dâhil oluyorlar ve bunu çok iyi başarıyorlar” diye konuştu.

Haberin Devamı

Kasha bayilik vermeye devam ediyor!

Kasha Tekstil olarak stratejilerini butikler üzerine kurduklarını belirten Özerden, kısa zamanda olumlu dönüşler aldıklarını söyledi. Önümüzdeki günlerde bayiliklerle daha çok tüketiciye ulaşmayı hedefliyor.

Yazarlar