Editörün Seçtikleri Yenilenen Kotex ile kadınlar, yılda ekstra 60 gün kazanıyor!

Yenilenen Kotex ile kadınlar, yılda ekstra 60 gün kazanıyor!

11.05.2016 - 15:07 | Son Güncellenme:

Sempatik tavırları ve başarılı oyunculuğu ile dikkatleri üzerine çeken oyuncu Demet Evgar, dünyada hijyenik kadın pedinin mucidi Kotex’in yeniden marka yüzü oldu.

Yenilenen Kotex ile kadınlar,  yılda ekstra 60 gün kazanıyor

Demet Evgar ile birlikteliğine devam eden Kotex, özel günleri nedeniyle ayda 5 günden yılda ortalama 60 günlerini korumasız, güvensiz ve rahatsız hisseden ve kendini kısıtlayan kadınlara; kaybettikleri “60 Özel Günü” geri kazandırıyor. Demet Evgar, kadınları Kotex ile bu 60 özel günü istedikleri gibi geçirebilmeye, keyifli bir kamp hikâyesi yaşamaya, eğlenceli bir festivale katılmaya ve dans pistinin yıldızı olmaya davet ediyor.

Haberin Devamı

Kadınların ihtiyaçlarına yönelik ürünler sunmaya ve geliştirmeye devam eden Kotex, yeniden marka yüzü olan Demet Evgar ile birlikte kadınların tüm yıl boyunca yaşadığı ve kendilerini rahat ve güvende hissetmediği ve kendilerini kısıtladığı “60 Özel Günü” geri vermeye hazırlanıyor. Yeni reklam kampanyasında “Hızlı Emici Merkez” ile yenilenen Kotex ailesini tüketicilerine tanıtan Kotex; koruma, rahatlık ve uyum özellikleri ile kadınların tüm yıl boyunca kaybettiklerini düşündükleri “60 Özel Gün”de de kendilerini rahat ve güvende hissetmelerini ve sosyal aktivitelerinden vazgeçmemelerini eğlenceli bir dille vurguluyor. Bu sayede kadınlar her yıl hayatından kaybettiği bu 60 günü geri kazanıyor. Kadınların 365 günün özel 60 gününü de gönül rahatlığıyla geçirebilmesine fırsat sunan Kotex, kadınlara hareket özgürlüğü sunuyor.

Haberin Devamı

Kotex’in yeniden marka yüzü olan Demet Evgar “60 Özel Gün” kampanyasıyla ilgili: “Kotex yüksek kalitedeki ürünleri ve gerçekleştirdiği keyifli iletişim çalışmaları ile benim kendime çok yakın hissettiğim ve de benimsediğim bir marka… Her yeni reklam çekiminde o kadar eğlenceli anlar yaşıyor ve öyle doğal hikâyelerden yola çıkıyoruz ki ortaya da günlük hayattan keyifli sahneler çıkıyor. Her ay bu süreci yaşayan kadınlar olarak bizim için bu özel günler; kendimizi güvensiz, huzursuz hissettiğimiz ve kendimizi kısıtladığımız anlar olarak hafızalarda yer alır. Kotex'in "60 Özel Gün" kampanyasında kadınların ayda 5 günden yılda ortalama 60 özel günlerini aslında öyle geçirmek zorunda olmadıklarını anlattık." dedi.

Kotex Pazarlama Müdürü Aslı Çetin: “İlk defa 1920 yılında kadınlarla buluşan Kotex için düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz araştırmalarda sürekli olarak şu sonuca ulaşıyoruz. Kadınlar; yıl boyunca yaşadıkları özel günlerinde kendilerini korumasız, güvensiz ve rahatsız hissediyorlar. Bu ruh hali de tüm sosyal yaşamlarını etkisi altına alıyor. Dolayısıyla ayda 5 günden yılda 60 günlerini diledikleri gibi geçiremiyorlar. Kadınların özel günlerinde rahatlık ve güven duygusunu yaşayabilmeleri ve bu günlerde kendilerini tüm yıl hissettikleri gibi rahat hissedebilmeleri için yeni Kotex’i geliştirdik. Özel günlerinde kendilerini rahatsız hisseden kadınları doğru ürünle buluşturma hedefiyle geliştirdiğimiz yeni Kotex; hızlı emici merkezi ile sızıntılara karşı korurken pamuksu üst yüzeyiyle rahat ve güven dolu bir gün geçirmeyi sağlıyor. Koruma, rahatlık ve uyum özellikleri ile yenilenen Kotex, kadınların kendini rahatsız hissettiği “60 Özel Günü” artık onlara geri veriyor. Ayrıca tüm kadınlardan Kotex’in onlara geri kazandırdığı 60 özel gün hikayelerini www.60ozelgun.com’da bizimle paylaşmalarını bekliyoruz. Bu hikayelerin arasından seçilecek birkaç hikaye ise yeni reklam filmimizde yer alacak.” dedi.

Yazarlar