Editörün Seçtikleri Ucuzu.com markasını değiştirdi

Ucuzu.com markasını değiştirdi

04.07.2014 - 18:03 | Son Güncellenme:

Ucuzu.com markasını Bilio.com olarak değiştirdi

Ucuzu.com markasını değiştirdi

2004 yılından beri Türkiye'deki faaliyetlerini sürdüren fiyat karşılaştırma sitesi Ucuzu.com, 10. yaşını kapsamlı bir değişim süreciyle kutluyor. Sitenin görsel tasarımını ve teknik altyapısını bütünüyle yenileyen firma, radikal bir kararla markasını da Bilio.com olarak değiştirdi.

Haberin Devamı


Geçtiğimiz aylarda Markafoni’nin tamamını satın alan Uluslararası Naspers Grubu bünyesinde çalışan Bilio.com, aylık 4 milyondan fazla ziyaretçi ile yaklaşık 800 e-ticaret sitesine hizmet veriyor. Naspers’ın 13 ülkedeki fiyat karşılaştırma sitelerini kapsayan global bir proje kapsamında yenilenen Bilio.com, e-ticaret sektörü ve internet kullanıcılarının tüm ihtiyaçlarına cevap verebilecek alternatif çözümler üretmeyi amaçlamış.


Güvenilir Mağaza Sisteminin Türkiye’deki ilk ve tek uygulayıcısı olan Bilio.com, yenilenme sürecinde bu yapının algoritmasını da geliştirmiş. Tüketicilerin ucuzluk kriteri yanında hızlı gönderim yapan, iade ve değişimde sorun çıkarmayan sitelere yönelmesi nedeniyle, Bilio.com mağazaların güvenilirlik durumlarını sergileyen kapsamlı bir yapı kurgulamış. Bu sayede internet kullanıcılarına en güvenilir mağazaları keşfedip güvenle alışveriş yapma fırsatı sunulmuş. Barkod ile ürün arama da Bilio.com’un öne çıkan özgün hizmetlerinden bir diğeri. Beğendiğiniz bir ürünün barkodunu cep telefonunuza okuttuğunuzda, o ürünün Türkiye’de en ucuz fiyatla hangi mağazalarda satıldığı saniyeler içinde size listeleniyor.

Haberin Devamı


Bilio.com Genel Müdürü Can Günay, yaşadıkları değişim süreci hakkında yaptığı açıklamada Bilio isminden yola çıkarak her şeyi bilen bir site yaratmayı amaçladıklarını belirtiyor. İnternet kullanıcılarını ilgilendikleri ürünün teknik özellikleri, fiyat ve mağaza seçenekleri konusunda detaylı olarak bilgilendirdiklerini söyleyen Günay, sundukları hizmetin tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını da doğru yönde değiştirmeye başladığını vurguluyor. Bilio.com’da 4 milyon civarı ürünün karşılaştırmaya alındığını anlatan Günay, bu alanda Türkiye’nin en büyük veri bankası haline geldiklerini belirtip internet kullanıcılarının artan ilgisinin de kendilerini yeni yatırımlara motive ettiğine dikkat çekiyor.
“Yaptığımız geliştirmeler sayesinde e-ticaret siteleri XML’lerini manuel olarak güncelleyebilecek ve ürünleri 60 dakika içinde fiyat karşılaştırma sistemine girebilecek” diyen Can Günay, “gelişmiş ayrıcalıklı listeleme seçeneği” sayesinde mağazalara büyük kolaylıklar sağladıklarını belirtiyor. Bilio.com Genel Müdürü, detaylı raporlama altyapısının mağazalara kapsamlı analizler yapma olanağı sunacağını söylerken, reklam seçeneklerini de arttırdıklarını vurguluyor. Can Günay’ın yeni sektörlere açılma hakkındaki sözleri de dikkat çekici: “Ülkemizde fiyat karşılaştırmanın en çok ilgi gördüğü alanlar elektronik, bilgisayar ve beyaz eşya gibi bilindik sektörler. Önümüzdeki dönemde bu yelpazeyi biraz daha geliştirerek alışılageldik sınırların dışına taşmayı hedefliyoruz. Tatil paketleri ve oteller gibi farklı alanları da fiyat karşılaştırma sistemine dahil ederek tüketicilere alışverişin her alanında yeni seçenekler sunmak istiyoruz.” Bilio.com’un mobil uygulamasının da siteye paralel bir şekilde yenilenip geliştirildiğini anlatan Can Günay, önümüzdeki dönemde bu alanda daha da kapsamlı yeniliklere imza atacaklarını belirtiyor.

Yazarlar