28.07.2015 - 14:09 | Son Güncellenme:
ShazamTürkiye ofisiyle ortak bir çalışma yapan Arçelik bu uygulama ile de Türkiye’de bir ilke imza atıyor.
Türkiye’nin yıllardır üst üste en sevilen markası seçilen Arçelik, yeniliğe ve işine duyduğu güçlü tutku ve bağlılığı anlatan, ‘Ne yaparsan yap, aşk ile yap’ sloganlı yeni reklam kampanyasının devamında özel bir kurguyla tüketicileriyle buluşuyor.
Arçelik’in Shazam Türkiye ofisiyle birlikte tasarladığı uygulamayla kullanıcılar ‘Aşk ile Yap’reklamında yer alan mutfağı ve bu mutfakta yer alan tüm Arçelik ürünlerini detaylı inceleme ve onlar için hazırlanan özel indirimlerden yararlanma fırsatını yakalıyorlar. Ayrıcatüm dünyada kullanıcı sayısı yarım milyarı aşan popüler müzik tanıma uygulaması Shazam’ınTürkiye’deki 8 milyon kullanıcısı yepyeni görsel tanıma özelliğini Türkiye’de ilk kez Arçelik projesiyle kullanacak.
Kampanyadan faydalanmak için Arçelik ‘Aşk ile Yap’ görselini Shazam’ın görsel tanıma uygulaması ile taratmak yeterli. Uygulama Arçelik reklamlarını otomatik olarak tanıyorvemarka tarafından hazırlanan özel içeriğe ve fırsatlara yönlendiriyor.
Siz de Shazam logosu gördüğünüz Arçelik ilanlarını Shazamlayın, fırsatları yakalayın!
İngiliz basınının önde gelen bulvar gazetelerinden Daily Mail'in özel haberine göre, Meghan Markle'ın İngiliz eleştirmenlere aldırmadığı ve doğum odasında twerk yaptığı bir videonun ortaya çıkması büyük bir tartışma yarattı.