Bu 4 yöntem ile su tüketerek yaz ödemlerine veda ediyoruz

Özellikle yaz aylarında su tüketiminin önemi büyük. Su tüketimi azaldığında vücut kendi depo suyunu korur ve böylece vücutta ödem oluşur. Sıcak havaların, koşuşturmaların etkisi ile gün içerisinde ter ile attığımız suyu yerine koymak ödem seviyemizin azaltmak adına en etkili yöntemlerden. Ayrıca bilinenin aksine çay-kahve tüketimi günlük ihtiyacımız olan sıvı yerine geçmez ve hatta vücuttan su atılımını artırarak ödeme neden olur. Çay-kahvenin bu etkisini engellemenin yolu ise yanında koca bir bardak su tüketmekten geçer.

Peki nasıl keyifle su tüketeceğiz? Gelelim yöntemlerimize;

1- Yaz meyveleri ile suyunuzu renklendirin: Rengarenk yaz meyveleri ile hazırladığınız suyunuz sizce de keyifle su içmenin en etkili yöntemlerinden değil mi? Bu yönteme mutlaka bir şans verin derim.

2- Su tüketimini hatırlatan uygulamalar indirin veya alarm kurun: Çoğumuz su içmek için susamayı bekliyoruz. Oysa günlük içmeniz gereken su miktarını saatlere ve küçük porsiyonlara böldüğünüzde su tüketim alışkanlığı kazandığınızı fark edeceksiniz.

3- Masanızda, odanızda, etrafınızda hep su şişenizi bulundurun: Gün içerisinde suya ulaşımınızı kolaylaştırmak adına suyunuzu yanınızdan ayırmayın. Ayrıca suyu görmek su tüketme isteğinizi artıracaktır.

4- Yavaş su tüketin: Su tüketimi hızlı olduğunda vücudumuz yararlanmadan çoğu idrarla dışarı atılır. O nedenle ihtiyacımız olan suyu gün içerisinde saatlere paylaştırarak tüketmekte fayda var.

Türkiye’nin haber yaşam platformu Milliyet Dijital yenilendi!

Uygulama ile devam et, gündemi kaçırma!

Şimdi DeğilHemen Keşfet